پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

قوه قضائیه برای خشکاندن ریشه فساد گام‌های تحول آفرینی برداشته است

سردار «مسلمی» و حجت‌الاسلام «تسخیری» با صدور پیام مشترکی هفته قوه قضائیه را به مدیرکل دادگستری استان مازندران تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 27June 2021

قوه قضائیه برای خشکاندن ریشه فساد گام‌های تحول آفرینی برداشته استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی هفته قوه قضائیه را به مدیر کل دادگستری استان مازندران تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان اداره جامعه و نقشی تعیین کننده‌ای در اجرای عدالت اسلامی دارد و به درستی پناه و امید مردم برای احقاق حق و جلوگیری از تضییع حقوق فردی و اجتماعی است که در راه اجرای همین عدالت اسلامی شهیدان بزرگی همچون آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب، برای استحکام درخت پرثمر اسلام تقدیم نظام اسلامی شده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه قضایی با نصب العین قراردادن منویات امامین انقلاب عدالت محوری را سرلوحه کار خویش قرار داده است و کارنامه قوه قضائیه در چند سال اخیر گواه این مدعاست که برای زودن غبار بی عدالتی و تبعیض از چهره جامعه با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاورد‌های شگرفی در فساد ستیزی و مبارزه با مفسدان، داشته و برای خشکاندن ریشه فساد، عَلَم مبارزه با مفسدان را به تمام معنا در عرصه‌های مختلف برافراشته است؛ و صد البته این هفته که مزین شده به نام هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است برای بازخوانی کارنامه پر خیر و برکت این رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دستگاه قضا بویژه سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای مظلوم ۷ تیر و ادای احترام به مقام شامخ آنان و همچنین ضمن ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه حضرتعالی و کارکنان خدوم دستگاه قضاء در احیای حقوق عامه و برخورد قاطعانه با مفسدان در استان، توفیقات روزافزونتان را در زیر سایه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) خواستاریم.

امید است به فضل الهی همچنان با روحیه انقلابی و همت جهادی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و برای رسیدن به جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی و نیز تداوم خدمت رسانی به مردم، گام‌های تحول آفرینی در حوزه قسط و عدل در جامعه بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار