مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس خبرداد:

تولید 4 مستند فاخر با موضوع دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز فارس

«سهرابی» گفت: با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس 4 مستند فاخر با موضوع دفاع مقدس و فرماندهان استان در فاع مقدس توسط صدا و سیمای فارس درحال تولید است.
کد خبر: ۴۶۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 27June 2021

تولید 4مستند فاخربا موضوع دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «سید تقی سهرابی» مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس عصر امروز در دیدار با هنرمندان فعال دفاع مقدس در حوزه سینما، تئاتر و هنرهای نمایشی استان فارس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس اظهار داشت: یکی از رسالت های هنرمندان و رسانه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که در این حوزه همه ما وظیفه داریم وارد میدان شده و آثار ارزشمندی تولید و پخش کنیم.

سهرابی بیان داشت: فرهنگی که شهید رفت و شهید شد ان فرهنگ برای رسانه مهم است و همین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است که باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی وارد شود و مشکلات جامعه را برطرف کند و این فرهنگ شهدا است که باید الگویی برای نسل جوان ما باشد تا دشمنان نتوانند الگوی برای جوانان ما تعریف کنند.

وی تصریح کرد: صداوسیمای مرکز فارس در حال تولید 4 مستند فاخر در حوزه دفاع مقدس شامل نقش استان فارس در دفاع مقدس، مستند سردار محمدنبی رودکی فرمانده لشکر 19 فجر در دفاع مقدس، مستند سردار محمدجعفر اسدی فرمانده لشکر 33 المهدی(عج) در دفاع مقدس و مستند امیر حبیب الله سیاری از فرماندهان شاخص استان در دفاع مقدس است که در کنار این فعالیت ها مصاحبه از 100مادر شهید استان نیز در حال انجانم است که به زودی به پایان خواهند رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس ضمن دعوت از هنرمندان جهت همراهی و همکاری با صداوسیما جهت تولیدات فاخر در تمامی حوزه ها به خصوص دفاع مقدس اظهارداشت: هنرمندان باید از تولیدات و فعالیت های صورت گرفته در صداوسیمای مرکز فارس با خبر باشند تا با هم افزایی در فعالیت ها بتوانیم تولیداتن ارزشمند و فاخری را داشته باشیم.

وی اشاره ای به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در صداوسیمای مرکز فارس از زمان حضورش پرداخت و گفت: درب صداوسیمای مرکز فارس بر روی تمامی هنرمندان باز است و صدئاوسیمای مرکز فارس متعلق به هنرمندان و خانه آنها است و از تمامی هنرمندان درخواست کرد طرح ها و برنامه های خود را جهت همراهی و همکاری به صداوسیمای مرکز فارس ارایه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار