معاون پژوهشی بسیج اساتید آذربایجان شرقی:

بسیج اساتید ظرفیت‌های خود را در اختیار دولت قرار خواهد داد

«شیری» گفت: بسیح اساتید و نهضت استادی بسیج به‌عنوان یکی از اقشار نخبگان در سطح استانی و ملی ظرفیت‌های خودش را به لحاظ علمی ‌و حل‌المسائلی در اختیار رئیس جمهور محترم و دولت قرار خواهد داد.
کد خبر: ۴۶۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ - 28June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «جلال شیری» معاون پژوهشی بسیج اساتید آذربایجان شرقی اظهار داشت: نهضت استادی بسیج آماده کمک برای تهیه بسته‌های سیاستی متکی بر ظرفیت‌ها و استعداد‌های استانی است و آمادگی دارد تا به‌عنوان یک بازوی مشورتی، تمام ظرفیت و همت خودش را در اختیار دولت قرار دهد تا صرف پیشبرد اهداف عالی نظام در جهت پیشرفت، گسترش و حمایت از تولید داخلی و اشتغال شود.

وی در خصوص کمک به دولت آینده برای تحقق شعار سال، گفت: در تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید ملی و رفع موانع موجود عوامل و مولفه‌های زیادی دخیل است؛ اما در بین آن‌ها اثرگذارترین مولفه، مسئله علمی‌ و فنی است که به لحاظ افزایش کیفیت تولید داخلی در کنار کمیت در رشد و شکوفایی تولید ملی بسیار مهم است.

شیری افزود: پشتیبانی علمی ‌به لحاظ تهیه بسته‌های سیاستی و کمک به دولت در خصوص تدوین سیاست‌های راهبری و راهبردی برای تقویت اقتصاد ملی که نتیجه آن را در بهبود معیشت شاهد باشیم، مواردی هستند که باید انجام شود.

وی توضیح داد: نخبگان باید نظرات کارشناسی و سیاست‌گذاری خودشان را در اختیار دولت منتخب قرار دهند تا با احصاء بسته‌های سیاستی، معضلات و مشکلات عرصه اقتصاد و تولید را گره‌گشایی کنند.

معاون پژوهشی بسیج اساتید آذربایجان شرقی گفت: بسیح اساتید و نهضت استادی بسیج به‌عنوان یکی از اقشار نخبگان در سطح استانی و ملی ظرفیت‌های خودش را به لحاظ علمی ‌و حل‌المسائلی در اختیار رئیس جمهور محترم و دولت قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار