مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی و امنیتی وظیفه سنگینی بر عهده دارد

سرهنگ «سلامی» گفت: نیروی انتظامی سنگین‌ترین ماموریت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی، امنیتی و انتظامی را در جامعه بر عهده دارد.
کد خبر: ۴۶۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 28June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با سردار «عبدالله حسنی» فرمانده انتظامی سمنان و اعضای هیئت رئیسه با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کارکنان ناجا در موضوع کرونا و انتخابات باشکوه ۲۸ خرداد اظهار داشت: نیروی انتظامی سنگین‌ترین ماموریت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی، امنیتی و انتظامی را در جامعه بر عهده دارد.
 
وی ادامه داد: نیرو‌های انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در داخل کشور در جبهه‌های حق علیه باطل نیز خوش درخشیدند و حضوری تاثیرگذار در کنار نیرو‌های سپاه، بسیج و ارتش داشتند. تعاملات ارزشمند دو مجموعه درحوزه تحقیق و پژوهش‌های دفاع مقدس ستودنی است و باید تلاش کنیم مستندسازی نقش ناجا استان در دوران دفاع مقدس، جمع‌آوری آثار و خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی به عنوان مداخل داشنامه دفاع مقدس استان در اسرع وقت انجام شود.
 
سلامی با تجلیل ازاقدامات فرماندهی انتظامی استان در برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس گفت: موضوع معارف دفاع مقدس و گنجاندن موضوعات معارف دفاع مقدس در سرفصل‌های آموزشی نیروی انتظامی و همچنین برگزاری محافل خاطره‌گویی با حضور فرماندهان و پیشکسوتان، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان ناجا، در برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ مورد توجه و تاکید قرار گیرد.
 
در ادامه سردار «عبدالله حسنی» فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت واقعه ۷ تیر، هفته قوه قضاییه و هفته مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: یکی از دستگاه‌های پرکار در برگزاری انتخابات، نیروی انتظامی بود که بدون هیچ مشکلی در سطح کشور انتخابات با صلابت برگزار شد.
 
سردار حسنی با قدردانی از تلاش‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات و ماموریت‌ها در نیروی انتظامی پرداختن به ارزش‌های دفاع مقدس دارای اهمیت و الویت برای ناجاست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها