معاون روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در تبریز

«علی‌بیگلو» گفت: امسال برای اولین بار میزبانی جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به آذربایجان شرقی واگذار شده است.
کد خبر: ۴۶۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 28June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «صمد علی‌بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نشست خبری سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت درفضای مجازی، اظهار داشت: دو دوره قبلی جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در تهران برگزار شده بود که امسال برای اولین بار میزبانی این جشنواره به آذربایجان شرقی واگذار شده است.

دبیر این جشنواره ادامه داد: محورهای برگزاری این جشنواره شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد است.

وی گفت: مطالبی در بخش تارنماها، وبلاگ‎‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که تا قبل از پایان مهلت ارسال آثار، منتشر شده باشد و عزیزان باید حتما سایت خود را در سامانه جشنواره به نشانه (defafestival.com) ثبت کنند.

علی‌بیگلو خاطرنشان کرد: شبکه‌ها اجتماعی شامل کانال، گروه، صفحه اختصاصی در شبکه های اجتماعی بومی و غیر بومی رایج و رسمی کشور بوده و مطالب می‌تواند تالیف، انتخاب یا اقتباس از منابع دیگر باشد و رعایت حقوق مالکیت به عهده مسئول ارسال اثر است و درضمن نویسندگان مطالب و مدیران گروه ها می‌توانند بیش از یک نفر باشد.

این مسئول در تشریح نرم افزارهای کاربردی شرکت در این جشنواره، توضیح داد: آثار ارسالی باید مرتبط با دفاع مقدس بوده و در قالب اپلیکیشن، نرم افزارهای رایانه‌ای و لوح فشرده باشد که بر پایه یکی از پلت فرم‌های وب رایانه، تلفن همراه یا ترکیبی از آنها و سازگار با سیستم عاملهای ویندوز، اندروید،IOS و... باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور سال جاری خواهد بود و اعضای هیأت داوران که از تهران هستند، تمامی آثار سایت‌ها و کانال‌ها را از اول فروردین سال 1400 تا پایان شهریور ماه بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار