حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

بعضی‌ها هنوز باور ندارند آمریکا شیطان بزرگ است

آیت‌الله «محمدی‌ لائینی» با بیان اینکه شیطان دشمن است و برخورد انسان‌ها با او باید خصمانه باشد، گفت: بعضی‌ها هنوز باور ندارند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن ما است.
کد خبر: ۴۶۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 28June 2021

تجلیل از شهدای هفتم تیر یعنی خط فکری شیطان را دشمن می‌دانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: حادثه سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمله شیمیایی به مردم مظلوم سردشت، ترور ۱۷ هزار انسان بی‌گناه و شهادت شهید محراب صدوقی از اقدامات آمریکا و نمونه‌های حقوق بشر آمریکایی است.

وی با بیان اینکه از ششم تا دوازدهم تیر سالروز چندین حادثه است که زیر نظر آمریکا است، افزود: همچنین آمریکا با همدستی ایادی و نوکران‌شان در سرنگون کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی مستقیم وارد شد و حدود ۳۰۰ انسان بی‌گناه را به شهادت رساند.

محمدی لائینی با بیان اینکه شیطان دشمن است و برخورد انسان‌ها با او باید خصمانه باشد، گفت: بعضی‌ها هنوز باور ندارند شیطان دشمن است و آمریکا شیطان بزرگ و دشمن ما است.

وی با عنوان اینکه دشمن را نباید دوست بدانیم و آمریکا دشمن است، افزود: این خط فکری بسیار خطرناک است و هنوز اذناب آمریکایی و تربیت شدگان آمریکا این خط را ترویج می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه رابطه دوستانه با شیاطین در قالب مذاکره و گفت‌وگو نداریم، عنوان کرد: لیبرال‌ها و ملی‌گرا‌ها و نهضت آزادی‌ها با خط فکری شهید بهشتی مشکل داشتند و برعلیه شهید بهشتی تبلیغات سهم‌آگین و مسموم داشتند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه خط فکری شهید بهشتی این بود که آمریکا دشمن است و روابط ما با او نباید روابط دوستانه باشد، گفت: منافقین دنبال خط سازش با آمریکا و غرب بودند و تفکر استکباری امپریالیستی غرب و خوی طاغوتی و استکباری، سیاست استکباری غرب کیان جمهوری اسلامی را برنمی‌تابد.

امام جمعه ساری ادامه داد: هدف دشمن اصل جمهوری اسلامی است که از ما بگیرند و آمریکا بر ما مسلط بشود و ما شیطان را باید به دشمنی بگیریم و با دشمنی با او برخورد کنیم و دنبال سازش نباشیم و به ملت و داخل اعمتاد کنیم و چشم به آن‌ها نداشته باشیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دریافت واکس کرونا به تولید داخلی اعتماد کرد، این اقدام را نوعی ملی گرایی و اهمیت به ملت دانست.

این مسئول متذکر شد: در اوج کرونا انتخابات تعطیل نشد همان‌طوری‌ که در اوج هشت سال دفاع مقدس نیز انتخابات به تاخیر نیفتاده است.

وی بیان داشت: امروز تجلیل از شهید بهشتی و شهید سلیمانی و شهیدان به این معنا است که شیطان دشمن است و باید با شیطان به دشمنی برخورد کنیم و خط سازش با دشمن را نداشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما رژیم صهیونیستی را قبول نداریم و رابطه استکباری آمریکا را نمی‌پذیریم، گفت: تجلیل از شهدای هفتم تیر یعنی خط فکری شیطان را دشمن می‌دانیم و به ملت و خدا و داشته‌های داخلی اعتماد می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه این خط می‌تواند مملکت و نظام و انقلاب را حفظ کند و اگر در خط سارش غرب افتادیم خطرناک و ضد منافع ملی و امنیتی است، متذکر شد: دشمن اگر بر ما مسلط بشود دنیا به جهنم تبدیل می‌شود و دین و ناموس و عزت و استقلال را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار