حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

شهید «بهشتی» نمونه بارز ولایتمداری و قانون‌مداری بود

حجت الاسلام «یوسف‌پور» گفت: شهید بهشتی نمونه بارز ولایت‌مداری و قانون‌مداری و شخصیتی کم‌نظیر، مدافع منافع یک ملت، سیاستمداری لایق و شجاع و خلاق بود.
کد خبر: ۴۶۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 28June 2021

شهید «بهشتی» نمونه بارز ولایتمداری و قانون‌مداری بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در جلسه شورای اداری بنیاد شهید با گرامیداشت یاد شهدا و شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش و با بیان اینکه فاجعه هفتم تیر، نظام و انقلاب ما را بیمه کرده است، اظهار داشت: هفتم تیر سال ۶۰ یادآور شهادت انسان‌های پاک، خالص و بزرگی بود که با شهادت خود حاکمیت نفاق، ذلت و بردگی را در این کشور از بین بردند.

حجت الاسلام یوسف‌پور با اشاره به اینکه تفکر شهید بهشتی و یاران شهیدش مسیر واقعی انقلاب را برای آیندگان ترسیم کرد، گفت: هفتم تیر، سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ تن از بهترین چهره‌های باوفای انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، حادثه دردناکی بود که سستی و زبونی را برای جبهه نفاق و پایداری ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی را به ارمغان آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن گرامیداشت یاد و شهدای قوه قضائیه افزود: خون شهدای والامقامی، چون شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام راحل (ره) موجب شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی بارورتر شده و در مقابل دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاوم‌تر شود.

حجت الاسلام یوسف‌پور گفت: شهید بهشتی نمونه بارز ولایت‌مداری و قانون مداری و شخصیتی کم‌نظیر، مدافع منافع یک ملت، سیاستمداری لایق و شجاع و خلاق بود و همواره در مسیر مبارزه برای اعتلای اسلام و دفاع از رهبر، گرانمایه‌ترین سرمایه خویش را در طبق اخلاق گذاشت و تا پای جان در توسعه و حراست از دستاورد‌های انقلاب پیشتاز بود و شهادت، پاداش سال‌ها مبارزه این عالم نستوه و مجاهد بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهدای عزیز مازندرانی این فاجعه تروریستی شهیدان «عبدالوهاب قاسمی»، «عبدالحسین اکبری»، «عباسعلی ناطق نوری» و «عمادالدین کریمی» گفت: فاجعه هفتم تیر از صحنه‌های عبرت آموزی است که بصیرت و هوشیاری را در مقابل توطئه‌های دشمنان برای ملت شریف ما به همراه داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این جلسه حضور پرشور جامعه معزز ایثارگری استان در انتخابات تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت: ملت ما در این امتحان بزرگ به ندای مقام معظم رهبری مد ظله العالی لبیک گفتند و نقشه‌های دشمنان را در نطفه قرار دادند.

وی افزود: ما به این دستگاه ماموریت یافیتم تا به کسانی خدمت کنیم که فرزندان عزیزشان به شهادت رسیدند و عزیزانی هم در این مسیر با معنویت عضوی از بدن خویش تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

حجت الاسلام یوسف‌پور تصریح کرد: همه ما باید خدمتگزار دلسوزی برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران باشیم و امور مربوط به این عزیزان (خدمت رسانی) را با تدبیر، همفکری، هم افزایی و همدلی پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار