شهدای مجموعه قضایی قم در دوران دفاع مقدس+ تصویر

نام ۱۴ شهید والامقام مربوط به ترور منافقین و دوران دفاع مقدس در مجموعه تشکیلات قضایی استان قم می‌درخشد.
کد خبر: ۴۶۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ - 28June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مجموعه تشکیلات قضایی استان قم ۱۴ شهید والامقام را در دوران دفاع مقدس و حوادث تروریستی منافقین تقدیم نظام اسلامی کرده است.

در بین اسامی شهدا نام روحانی شهید حجت الاسلام ذبیح الله کرمی دادستان قم نیز دیده می‌شود که سال ۱۳۶۷ در جریان عملیات مرصاد به شهادت رسید.

همچنین شهید ناصر بنی جمالی نیز در جریان عملیات تروریستی منافقین در سال ۱۳۶۰ در تهران به فیض شهادت نائل آمد.

شهید ابوالفضل ماهرخ نیز که نامش در زمره شهدای هنرمند استان قم می‌درخشد، مدتی در دفتر جبهه و جنگ و روابط عمومی دادگاه انقلاب اسلامی قم به فعالیت هنری مشغول بود و در آبان سال ۶۶ در شلمچه به شهادت رسید.

همچنین شهید سید محمدرضا فیض فرمانده یکی از گروهان‌های لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس بود که فروردین سال ۱۳۶۷ در جریان عملیات والفجر ۱۰ در حلبچه به شهادت رسید.

دیگر شهدای والامقام مجموعه قضایی استان قم به نام‌های مهدی احمدیان، محمدرضا اخلاقی، حسین شیخیان ثابت، محمدرضا گایینی، مسعود علی پوریان، محمد جواد طاهری مطلق، علی قاری، مهدی ظهوری فر، عباس آقانوری، محمدرضا علی محمدی و محمدرضا آزادوندی، مدتی با دادسرا یا دادگاه انقلاب اسلامی قم و یا به عنوان قاضی یا دادیار همکاری و مسئولیت داشته اند و در جریات حوادثی و یا سال های دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

شهدای دادگستری قم در دوران دفاع مقدس+ تصویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها