مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران خبر داد؛

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از ۱۰ هزار زوج نابارور

ارجاعی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از زوج‌های نابارور دهک‌های یک تا پنج تحت پوشش بیمه خدمات درمانی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 29June 2021

حمایت بنیاد پانزده خرداد از زوج‌های نابارور/ آغاز حمایت از ۱۰ هزار زوج ناباروربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سید عبدالله ارجاعی مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام امروز در حاشیه آیین آغاز درمان ۱۰ هزار زوج نابارور و راه‌اندازی سامانه ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بنیاد مذکور در حوزه افزایش جمعیت، اظهار داشت: امروز شروع دور جدید فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد است که به موازات آن از سامانه جامع آن رونمایی می‌شود.

مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به ارائه تسهیلات به زوج‌های نابارور توسط این بنیاد گفت: به هر کدام از زوج‌های نابارور جهت درمان یک میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با سود چهار درصد اعطاء می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای دریافت وام باید زوج شرایط لازم را داشته باشند و به تایید پزشکان متخصص برسد؛ این تسهیلات به دهک‌های یک تا پنج تحت پوشش بیمه خدمات درمانی اعطاء خواهد شد.

ارجاعی خاطرنشان کرد: تاکنون ستاد اجرایی و بنیاد برکت در حوزه درمان زوج‌های نابارور فعال بودند که به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد مذکور هم در این زمینه فعال شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار