طی پیامی؛

سرلشکر صفوی درگذشت والده دکتر زارعی را تسلیت گفت

دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا طی پیامی درگذشت مادر رئیس محترم پژوهشکده جبهه مقاومت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 29June 2021

سرلشکر صفوی درگذشت والده دکتر زارعی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی درگذشت والده دکتر زارعی رئیس پژوهشکده جبهه مقاومت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی، سرلشکر پاسدار دکتر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس طی پیامی این درگذشت را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعدالله زارعی (رئیس محترم پژوهشکده جبهه مقاومت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی)،

خبر درگذشت جانسور والده مکرمه و و بزرگوار جنابعالی «بانو معصومه زارعی» دریافت کرده و موجب تأثر و تألم گردید.

بی‌تردید فقدان مادری مؤمنه که در دامان پرمهر و محبت خود فرزندان برومندی چون جنابعالی و برادر گرانقدرتان شهید عالی‌مقام امرالله زارعی را درس ایمان، جهاد، ایثار و فداکاری در صراط مستقیم الهی و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی آموخته است، سنگین و طاقت فرسا است.

اینجانب درگذشت آن بانوی ارجمند را تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال برای مرحومه سعیده، رضوان و رحمت واسعه و بهره‌مندی از عنایات خاصه حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و برای جنابعالی و سایر بازماندگان این مادر بزرگوار صبر جمیل و اجر جزیل توأم با سلامتی و عزت روزافزون مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سیدیحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار