حقوق بشر، کلید واژه جنایات آمریکا/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

مراسم استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: مراسم استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با سخنرانی حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا پیش از خطبه‌های نماز جمعه (۱۱ تیر) در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان «رشت» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 29June 2021

مراسم استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز سه شنبه (۸ تیر) در جمع خبرنگاران به نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری و هوشیاری امامین انقلاب توانسته است الگوی حقوق بشر اسلامی را به عنوان یک الگوی جامع و کامل با هدف رفع تبعیض و نابرابری بین ظالمان و مظلومان به جهانیان معرفی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به کارنامه سیاه حقوق بشری جهان غرب به ویژه آمریکای مستکبر و اسرائیل جنایتکار، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از ظهور و بروز خود، استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان را در سرلوحه کار خود قرار داد و اهداف شوم و اغراض شیطانی ستمگران و ظالمان را برای چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های جهان افشا کرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی، اقتدار انقلاب اسلامی ایران و نفوذ آن در دنیا را برنمی‌تابد، خاطرنشان کرد: تلاش آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل برای توقف فراگیری و گسترش جهانی انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده است.

اشجری با اشاره به سیاهه جنایات استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنان علیه ملت آزاده ایران در چهار دهه گذشته، متذکر شد: به لطف خداوند، مدد حضرت، ولی عصر (عج الله)، درایت امامین انقلاب اسلامی و بصیرت مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران هیچ یک از دسیسه‌های شیطانی، توطئه‌ها و فتنه‌اندازی‌های دشمنان اسلام به سرانجام نرسیده و نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه داعیه‌داری حقوق بشر توسط کشور‌های مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی است، خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ و اسرائیل کودک‌کش در رأس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند؛ تنفر روزافزون جهانیان از سیاست‌های ضد بشری این دو دولت خودکامه، گواه این ادعاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بزرگترین قربانی تروریسم دانست و تاکید کرد: جنایاتی همچون ترور عالمان دینی، دانشمندان هسته‌ای، نخبگان سیاسی، قهرمانان امنیت و... از سوی استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنان بخشودنی نیست و ملت آزاده ایران این حجم از جنایات و خیانت‌ها را هرگز فراموش نخواهد کرد.

وی از برگزاری مراسم استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا پیش از خطبه‌های نماز جمعه (۱۱ تیر)  در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان «رشت» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها