فرمانده سپاه خوی:

صدا و سیما با تکیه بر تفکر بسیجی بر هجمه‌های دشمنان غلبه می‌کند

سردار علائی گفت: صدا و سیما یک رسانه مردمی است همواره مورد هجمه سیاسی و فرهنگ دشمنان قرار گرفته و در این میان با تکیه بر تفکر بسیجی بر این هجمه‌ها غلبه کرده است.
کد خبر: ۴۶۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ - 29June 2021

صدا و سیما با تکیه بر تفکر بسیجی بر هجمه‌های دشمنان غلبه می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز «مسعود مجرد» مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌ غربی با سردار «محمدباقر علائی»، فرمانده سپاه خوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه خوی در این دیدار اظهار داشت: صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی به مردم دارد که می‌تواند به مانند یک دانشگاه فرهنگ‌ساز ایفای نقش کند.

سردار علائی افزود: امروزه با توجه به گسترش روزافزون ابزارهای ارتباط جمعی، صدا و سیما وظیفه سنگینی برای جذب مخاطب دارد چرا که در دنیای متنوع رسانه‌های امروزی، تولید برنامه‌های فاخر و مخاطب‌پسند نیازمند اطلاعات و دانش زیادی است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش برنامه‌هایی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در صدا و سیما ادامه داد: اقداماتی که صدا و سیما در طول سالیان گذشته برای ترویج این فرهنگ در جامعه و در بین جوانان انجام داده است جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: صدا و سیما یک رسانه مردمی است همواره مورد هجمه سیاسی و فرهنگ دشمنان قرار گرفته و در این میان با تکیه بر تفکر بسیجی بر این هجمه‌ها غلبه کرده است.

وی گفت: امروزه دشمن با به راه انداختن جنگ نرم سعی دارد ذهن جوانان این سرزمین را از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی منحرف کند که نقش صدا و سیما در مقابله با این تهدیدها بسیار حیاتی و مهم است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از جمله اولویت‌های صدا و سیمای استان بوده که در این راستا تاکنون برنامه‌های مختلفی نیز تهیه و تولید شده است.

مسعود مجرد گفت: در حال حاضر ساخت چند مستند فاخر با هدف معرفی شهدا در خوی در دستور کار قرار دارد تا برای هفته دفاع مقدس به نمایش درآید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار