حجت‌الاسلام سعیدی:

مردم اقتدار و انسجام نظام را در تبعیت از ولایت فقیه می‌دانند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مردم در تمامی برهه‌ها نسبت به مسأله ولایت فقیه کاملا همراه و وفادار بوده‌اند، زیرا اقتدار و انسجام را در تبعیت از آن می‌دانند.
کد خبر: ۴۶۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ - 30June 2021

مردم اقتدار و انسجام نظام را در تبعیت از ولایت فقیه می‌دانندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا سه شنبه شب در همایش اساتید و مدیران بسیجی حوزه علمیه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به آثار سوء نفوذ جریان نئولیبرال سرمایه داری در قوه مجریه اظهار داشت: در ۳۲ سال گذشته با چهار گفتمان سازندگی، اصلاحات، عدالت و اعتدال مواجه بوده‌ایم و در این سال‌ها متأسفانه شاهد چرخش دولت‌ها به سمت سکولار غربی بوده ایم.

وی افزود: تغییر محاسبات نسبت به اصول و مبانی، درک نادرست از حاکمیت دینی و ولایت فقیه، تلاش برای ارتباط با آمریکا، ایجاد زمینه فشار دشمنان، ایجاد تهدید امنیتی برای نظام و بکارگیری عناصر غیرخودی نکات اشتراک این چهار گفتمان بوده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه آقای رییس جمهور منتخب باید از هم اکنون فرض را بر عدم لغو تحریم‌ها بگذارد، اظهار داشت: البته مذاکرات باید در چارچوب عزت و کرامت ادامه داشته باشد، اما اگر قرار بود آمریکا کوتاه بیاید، در مقابل دولت کنونی کوتاه آمده بود.

سعیدی با بیان اینکه مردم کشورمان در برابر وصیت‌های امام راحل (ره) دو گانه عمل کرده اند، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه، تلاش برای نیفتادن کشور به دست نااهلان و عدم اعتماد و ارتباط با آمریکا مهمترین وصیت‌های حضرت امام (ره) بوده است. مردم در تمامی برهه‌ها نسبت به مسأله ولایت فقیه کاملا همراه و وفادار بوده اند، زیرا اقتدار و انسجام را در تبعیت از ایشان می‌دانند، اما در پای صندوق‌های رأی بیش از منافع ملی، به منافع شخصی خود و وعده‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها توجه می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به آسیب شناسی مصلحت اندیشی تایید کاندیدا‌ها در دوره‌های گذشته، تصریح کرد: مصلحت نباید حقیقت را قربانی کند و کسانی مورد تأیید قرار بگیرند که با یک شوک انتخاباتی، رأی مردم را به دست بیاورند و نتیجه آن ایستادن در برابر رهبری و تضعیف نظام باشد. البته مردم حق دارند با این وعده‌های انتخاباتی تا این حد به منافع شخصی توجه داشته باشند، اما اگر مثلا کشف این تعداد واکسن کرونا در هر کشوری اتفاق می‌افتاد، مردم آن کشور به جشن و پایکوبی مشغول می‌شدند.

وی یکی دیگر از چالش‌های کشور را دموکراسی باز دانست و گفت: این دموکراسی باز در مسیر براندازی نظام قرار گرفته است، در حالی که مثلا در آمریکا مردم در داخل دو حزب گیر افتاده اند و هر رویدادی رخ دهد، نظام آن‌ها سالم می‌ماند.

رئیس دفتر سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه امروز نیامند تفکر، اندیشه و طراحی برای اصلاح و سامان یافتن این وضعیت هستیم، اظهار داشت: اینکه انتخاب از سطح سلیقه و راهبرد به سمت مبانی و اصول حرکت کرده است، یکی از چالش‌های جدی است که برای نظام بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه آزاد است، اما باید با اندیشه‌های انحرافی محکم برخورد شود، از تشکیک برخی افراد در رابطه با ولایت فقیه انتقاد کرد و گفت: امام خمینی (ره) نیز با بنی صدر و بازرگان و منتظری هم به دلیل اندیشه‌های آنان برخورد کرد.

سعیدی با اشاره به تلاش شوم دشمنان برای دلسرد کردن مردم از صندوق‌های رأی، حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و امروز آقای رئیسی باید با بهره مندی از همه ظرفیت‌های داخلی، گام‌های بلندی برای رضایتمندی مردم بردارد.

وی در پایان در رابطه با انتخابات اخیر خاطرنشان کرد: این انتخابات، امنیتی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات کشور بود؛ همه دشمنان پای کار آمده بودند که انتخاباتی با شور حداقلی برگزار شود که با مدد الهی و حضور حماسی مردم عزیز ایران ناامید و مایوس شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار