استاندار خوزستان:

تکمیل یادمان شهدای گمنام یک ضرورت و مطالبه عمومی در خوزستان است

دشتکی ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام را یک ضرورت و مطالبه عمومی دانست و گفت: شهردار اهواز به عنوان متولی ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام تدفین شده در بوستان‌ها و فرمانداران دیگر شهر‌ها به عنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام باید هر چه سریعتر نسبت به اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام اقدام کنند.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ - 30June 2021

تکمیل یادمان شهدای گمنام یک ضرورت و مطالبه عمومی در خوزستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با چند دستور جلسه و به ریاست استاندار خوزستان و حضور دیگر اعضا شورا در اهواز برگزار شد.

«قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این نشست با مرور مصوبات جلسه اول به صورت تلفنی با همه مسئولین مربوطه در تهران و اهواز پیگیر اجرای هر چه سریعتر مصوبات حوزه دفاع مقدس و به خصوص اتمام فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان شد.

وی در ادامه ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام را یک ضرورت و مطالبه عمومی دانست و افزود: شهردار اهواز به عنوان متولی ساخت و تکمیل شهدای گمنام تدفین شده در بوستان ها و فرمانداران دیگر شهرها به عنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام باید هر چه سریعتر نسبت به اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام اقدام کنند.

استاندار خوزستان گریزی هم به اهمیت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان زد و گفت: همه ادارات و سازمان هایی که می توانند در اتمام این طرح، نقش آفرینی کنند باید در جلسه ای حضور یافته و هر چه سریعتر با همراهی و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در راستای حوزه خدمات خود قدمی برداشته تا بتوانیم بزودی شاهد افتتاح فاز اول این طرح عظیم ارزشی در استان باشیم.

در ادامه این نشست سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گزارش مبسوطی از دستورات جلسه از جمله درصد پیشرفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، تکمیل یادمان شهدای گمنام، میزبانی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام در اهواز و برنامه های هفته دفاع مقدس ارائه داد و خواستار سرعت بخشیدن به مصوبات جلسات قبل در این حوزه ها شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار