جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات دشت‌آزادگان:

مواکب چذابه اقدامات شایسته‌ای برای تامین رفاه بیشتر و بهتر زائرین انجام داده‌اند

کنانی گفت: به لطف خدا و با تلاش و ایثارگری‌های مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی مستقر در پایانه چذابه علیرغم وجود مشکلات ناشی از ویروس کرونا اغلب مواکب اقدامات شایسته‌ای را به انجام رسانده اند، ولی هدف ما تامین رفاه بیشتر و بهتر برای زائرین است.
کد خبر: ۴۶۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ - 30June 2021

مواکب مسیر چذابه اقدامات شایسته ای برای تامین رفاه بیشتر و بهتر زائرین انجام داده اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «کریم کنانی» جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات دشت‌آزادگان امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: با تلاش مدیران و خادمین منطقه، مواکب اربعین حسینی مستقر در پایانه چذابه، اغلب اقدام به ساخت‌ و ساز و تکمیل ساختمان برای تامین رفاه و آسایش زائرین کرده‌اند.

وی افزود: به لطف خدا و با تلاش و ایثارگری‌های مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی مستقر در پایانه چذابه علیرغم وجود مشکلات ناشی از ویروس کرونا اغلب مواکب اقدامات شایسته ای را به انجام رسانده اند ولی هدف ما تامین رفاه بیشتر و بهتر برای زائرین است.

کنانی گفت: همچنین تعدادی از این مواکب در حد توان مالی خود برای رفاه بیشتر زائرین با نصب و راه‌اندازی سیستم‌های خنک‌کننده محیط ساختمان و نصب آب‌ سردکن، خود را آماده پذیرایی از زائرین اربعین امسال می‌کنند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات دشت‌آزادگان بیان داشت: با توجه به لزوم هم‌اندیشی و ارایه توصیه‌های لازم به مدیران و خادمین مواکب، ستاد شهرستان دشت‌آزادگان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مسئولان امور اربعین ستاد کشوری کرده بود که نتایج خوبی در بر داشت.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تامین امنیت برای حفظ و نگهداری اموال مواکب متذکر شد: مسئولین مربوطه تدابیر لازم را برای امنیت اموال مواکب اتخاذ کنند تا دچار خسارت و زیان نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار