مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع):

راه‌اندازی پایگاه‌های علمی، گامی در جهت برقراری عدالت آموزشی است

حجت‌الاسلام جعفری گفت: در نظام آموزشی عدالت باید رعایت شود؛ بر همین اساس راه‌اندازی پایگاه‌های علمی برای تحقق این مهم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ - 30June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، پایگاه علمی تقویتی شهید فخری‌زاده امروز با حضور حجت‌الاسلام «مهدی جعفری» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) و جمعی از مسئولین محلی در دبیرستان دخترانه شهید خزایی شهرستان تربت جام افتتاح شد.

حجت‌الاسلام جعفری در این مراسم اظهار داشت: جمهوری اسلامی با اقتدار علمی به توانمندی موشکی دست پیدا کرد و یا جزو کشورهای برتر در حوزه پزشکی قرار گرفت و این افتخاری برای نظام به‌شمار می‌رود ولذا حرکت علمی نباید متوقف شود.

وی در ادامه افزود: فلسفه وجودی بسیج همراهی با ساختارهای حاکمیتی برای حل مشکلات جامعه است. در طول حیات انقلاب اسلامی هر کجا نیاز به مساعدت بوده بسیج به عرصه خدمت‌رسانی وارد شده است. از دفاع مقدس گرفته تا واکسیناسیون فلج اطفال و ویروس کرونا جوانان بسیجی با حرکت جهادی یاریگر انقلاب اسلامی بودند.

این مسئول تصریح کرد: امروز شرط ورود یک فرمانده واحد برخورداری از جایگاه علمی بالاست؛ بر همین اساس افراد اثرگذار بسیج باید از نظر علمی قوی باشند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: در کنار مباحث تربیتی باید مباحث دینی و اعتقادی هم مورد توجه قرار گیرد. دانش‌آموز تراز انقلاب باید احکام و مباحث اعتقادی را در کنار علم بیاموزد.

جعفری بیان داشت: در نظام آموزشی عدالت باید مورد توجه قرار گیرد؛ بر همین اساس راه‌اندازی پایگاه‌های علمی برای تحقق این مهم بسیار حائز اهمیت خواهد بود. از طریق این پایگاه‌ها دانش‌آموزانی که از لحاظ مالی در تنگنای مالی قرار دارند از امکانات آموزشی برخوردار خواهند شد.

وی بیان داشت: اگر تفکر و نگاه انقلابی بر فضای آموزشی حاکم شود عدالت آموزشی حاصل خواهد شد و مشکلات این حوزه حل می‌شود و همه دانش‌آموزان ایران اسلامی به یک میزان از منابع آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول در پایان گفت: در کنار ارتقای سطح علمی به تربیت اسلامی دانش‌آموزان نیز توجه ویژه داشته باشید چون این مهم برگرفته از تفکر انقلابی است.

در پایان این مراسم جواد عطازندی به‌عنوان فرمانده پایگاه علمی شهید فخری‌زاده معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار