مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

چاپ و نشر ۴۹ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس

«جلیلیان» گفت: ۴۹ عنوان کتاب با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در سال گذشته در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۴۶۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 01July 2021

چاپ و نشر ۴۹ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس«فرزانه جلیلیان» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: از این ۴۹ عنوان کتاب ۳۹ عنوان بصورت مکتوب و ۱۰ عنوان کتاب بصورت صوتی منتشر شده است.

وی ادامه داد: هریک از عناوین مکتوب با تیراژ ۵۰۰ و در موضوعات محوری شعر، رمان، پژوهش و زندگی نامه و خاطرات دفاع مقدس و کودک و نوجوان به چاپ رسیده که از مهمترین آن‌ها می‌شود به «رویا‌های نیلگون» نوشته «سکینه محمدی»، «چهل منزل تا خدا» نوشته «طیبه نجفی»، «پنجمین فصل رویا» نوشته «مینو دخت دبیری» و «به رنگ عشق»، نوشته «آذر آزادی» «گذرگاه نوشته «شمسی وفایی»، «این آدم برفی همیشه می‌ماند» نوشته «زهرا عموشاهی»، «کاکلی» نوشته «نوشین نوری» و «شنی هایت بر شانه‌های سیف السعد» نوشته «ناهید قادری» اشاره کرد.

جلیلیان گفت: در بخش کتب صوتی نیز ۱۰ عنوان کتاب منتشر شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان «مادر یاری» و «فرشتگان سرزمین آتش» را نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار