شهید «حاتم مهدوی»:

نگذارید سنگر من خالی بماند

در وصیت‌نامه سرباز پاسدار شهید «حاتم مهدوی» آمده است: وصیتم به برادرانم این است که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی باشید و در جبهه‌ها شرکت کنید و نگذارید سنگر من خالی بماند.
کد خبر: ۴۶۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 01July 2021

نگذارید سنگر من خالی بماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سرباز پاسدار شهید «حاتم مهدوی» در دهم تیر ‌1347 در روستای کرنق خورش رستم از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد.

پدرش آقاشیر و مادرش سلاطین نام داشت و تا اول راهنمایی درس خواند و سال 1366 ازدواج کرد.

به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و پنجم مرداد 1367 در تنگه مرصاد توسط نیروهای منافقین بر اثر اصابت ترکش به شکم شهید و پیکرش در زادگاهش دفن شد.

وصیت نامه سرباز پاسدار شهید «حاتم مهدوی»:

بسم الله الرحمن الرحيم

«والعصر إن الإنسان لفي خسر إلا الذين آمنوا وعملوا الصالحات وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر».

«قسم به عصر بدرستی که انسان همیشه در گمراهی است ای کسانی که ایمان آوردید و عمل صالح انجام دادید شما را به حق و به صبر توصیه می کنم».

با سلام و درود به پیشگاه حضرت محمدبن عبدالله (ص) کسی که با کامل کردن دین اسلام حجت را بر مردم تمام کرد مردم را از جهل و ظلمت به سمت نور و روشنایی هدایت فرمود.

و سلام بر پیشگاه شهیدان حسین (ع) و درود بر پیشگاه حضرت مهدی موعود (عج) و سلام بر نایب برحق او و یار مستضعفین جهان کوبنده شرق و غرب بت شکن زمان امام خمینی و درود و سلام به پیشگاه تمام شهیدان انقلاب اسلامی تا کنون و خداوند صبر به تمام خانوادهای شهدا عنایت فرماید وصیت خود حاتم مهدوی را شروع می کنم:

ای خداوند متعال تا آنجا که بتوانم خون خود را برای دفاع از دین اسلام می ریزم تا کفار را نابود کنم. وصیت من به ملت شهید پرور ایران این است که از انقلاب اسلامی دفاع کنند و ای ملت ایران از فرزندانتان جلوگیری نکنید که می روند به جبهه و تا آنجا که نیرو می خواهد بروید و آن قدر بجنگید تا عراق آزاد شود و به قدس عزیز بروید و اشغال گران قدس را نابود کنید و از امام امت پیروی کنید و سخنان آن را عملی کنید یکی از سخنان امام این است که می گوید جبهه ها را پر کنید جبهه یک دانشگاه است دانشگاه خودسازی است که بیشتر جوانان به این سخن عمل کردند و عمل خواهند کرد. برادران و خواهران مساجد را پر کنید و در بسیج شرکت کنید. بار خدایا گناهان ما را ببخش.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار