سپاه و بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در دزفول تفاهم‌نامه امضا کردند؛

۵۰ میلیارد سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۱۵۰۰ نفری در منطقه «احمد فداله»

قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه و بنیاد برکت در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه احمد فداله دزفول قرارداد همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۴۶۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 01July 2021

۵۰ میلیارد سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۱۵۰۰ نفری برای اهالی احمدفدالهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سپاه و بنیاد در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه محروم احمد فداله از توابع شهرستان دزفول استان خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در ابتدای این مراسم، سردار سید ضیالدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد کشاورزی و محرومیت‌زدایی سپاه با بیان‌اینکه تمام دغدغه سپاه در کنار ماموریت اصلی که دفاع از جمهوری اسلامی ایران است، بحث محرمیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم‌دوستی بوده است، اظهار داشت: تمام رده‌های سپاه ماموریت محرومیت‌زدایی را اولویت قرار داده‌اند و در مناطق مرزی، مناطق صعب‌العبور و محروم در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی به هم‌افزایی مجموعه‌های تحت امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی اشاره و عنوان کرد: زیبایی این فعالیت‌ها وقتی مشخص‌تر می‌شود که شاهدیم مجموعه‌های تحت امر رهبری معظم انقلاب، با هم‌افزایی برای رفع مشکلات مردم حضور پیدا می‌کنند.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد کشاورزی و محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد: منطقه محروم احمدفداله یکی از مناطق محروم و صعب‌عبور کشور است. ما در گدشته خدماتی در این منطقه داشته‌ایم، اما مردم خواستار ادامه این روند هستند و تاکنون هرچه در این منطقه خدمت‌رسانی صورت گرفته به همت سپاه و مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده است.

سر ار حزنی درخصوص مرحله دوم فعالیت در منطقه احمد فداله گفت: تفاهم‌نامه امروز برای تحقق مرحله دوم فعالیت در منطقه احمدی آله است. طرحی که امروز قراردادش منعقد می‌شود، کاری مشترک است که بین سپاه و مجموعه بنیاد برکت، کمیته امداد و دیگر مجموعه‌ها رخ خواهد داد. با طرح ما وعده‌ای که به مردم این منطقه داده‌ایم را عملی خواهیم کرد.

در ادامه، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت به اثرگذاری مجموعه فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اشاره کرد و افزود: طی مدتی که در سراسر کشور به خدمات محرومیت‌زدایی مشغولیم، شاهدیم که فعالیت و تلاش‌های صورت گرفته سپاه اثار مناسبی در محرومیت‌زدایی داشته است.

وی افزود: برای ما افتخار است در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در کنار مجموعه سپاه برای محرومیت‌زدایی باشیم. ما در گذشته پروزه‌های مشترکی را با سپاه در زمینه‌های راه‌سازی، مسکن و آب‌رسانی به سرانجام رسانده‌ایم.

مدنی خاطرنشان کرد: علاوه بر تفاهم‌نامه سه سال گذشته لازم بود در منطقه احمدفداله ورود جدی داشته باشیم که امروز با تفاهم‌نامه‌ای که با سپاه صورت گرفت فعالیت‌های جدی جدیدی را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: طی تفاهم‌نامه امروز در در احمد ۳۴ پروزه آب‌رسانی، ساخت ۹ مدرسه، ساخت ۵۰ خانه محرومین، بازسازی ۱۰۰ چشمه، ساخت تعدادی پل، راه‌سازی، ساخت شش جایگاه دام، تامین دستگاه سنک‌شکن، ساخت مدرسه شبانه‌روزی، ساخت مدرسه و مرکز فرهنگی و مزار شهدا، اهدا ۲۰۰ جهیزیه جمعا به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در این منطقه انجام خواهد شد.

وی ابزار امیدواری کرد که تفاهم‌نامه امضا شده طی یک‌سال ایندا به بهره‌برداری برسد و افزود: طبق وعده مسوولین در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بحث اشتغال‌زایی با اجرای ۵۰۰ طرح خرد برای یک هزار و ۵۰۰ نفر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار