رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

مردم از اقتدار نیروی انتظامی احساس آرامش و امنیت می‌کنند

حجت‌الاسلام «صفری» اقتدار را جزء لاینفک شخصیت فردی و کاری نیروی انتظامی دانست و گفت: مردم از دیدن افسران مقتدر نیروی انتظامی احساس آرامش و امنیت می‌کنند و در عوض این خلافکاران و قانون شکنان هستند که از آن وحشت دارند.
کد خبر: ۴۶۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 02July 2021

مردم از اقتدار نیروی انتظامی احساس آرامش و امنیت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری» رئیس مجمع نمایندگان گیلان عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت سرگرد شهید مدافع وطن «امید چائی پز» در گلزار شهدای شهرستان «املش» اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است و باید به آنان دست مریزاد گفت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: شهادت راهی است که خداوند متعال در مسیر هر کسی قرار نمی‌دهد و در واقع بابی است به سوی جنت؛ بنابراین آنچه که اهمیت دارد این است که انسان در طول زندگانی خود چقدر توانسته در خود شایستگی لازم برای بهره‌مندی از نعمات خاص الهی را ایجاد کند و مشمول عنایت پروردگار قرار بگیرد.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم و رسول خدا (ص) در سنتش برای همه انسان‌ها عظمت و جایگاه ویژه شهید را مشخص کرده‌اند که در دنیا و آخرت چه مقامی شامل حال شهدا می‌شود و همواره تاکیدشان این بوده که راه شهید و شهادت را دنبال کنیم.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: انسان موجودی است که خداوند متعال برایش همه نوع هزینه کرد تا به سعادت برسد و بدون تردید والاترین درجه این سعادت و خوشبختی، شهادت در راه خداوند تبارک و تعالی است.

وی شهوت رسیدن به پول، ثروت و مقام را از بدترین رذایل اخلاقی انسان طبق آیات قرآن کریم دانست و متذکر شد: یک انسان مؤمن وقتی در معرض رسیدن به مال و جایگاه دنیایی قرار گرفت برای رهایی از هرگونه گناه و خطا باید در ابتدا از خداوند متعال بخواهد که اول ظرفیت آن را در وجودش قرار دهد و ایجاد کند.

نماینده مردم شهرستان‌های «رودسر» و «املش» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به عده‌ای که برای کنترل شهوات نفسانی انسان‌ها و حفظ ثبات و امنیت در جامعه حتی از جان خود می‌گذرند و ایثار می‌کنند مانند همین نیرو‌های انتظامی و نظامی، ارتش، سپاه، بسیج واقعاً دست مریزاد گفت.

وی اظهار داشت: جامعه ما از یک سو منتظر ظهور منجی عالم بشریت مهدی (عج الله) است و از یک جهتی صحنه‌هایی بدیع از عشق و دلدادگی از خود خلق می‌کند و در همه صحنه‌های حساس حضوری بابصیرت دارد.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه کشورمان ظرفیت‌های معنوی بسیار بالایی دارد متذکر شد: در همین جا به تمام نیروهایمان که در عرصه برقراری امنیت اجتماعی جانفشانی می‌کنند خسته نباشید می‌گوییم و از خداوند متعال برایشان توفیق و سلامتی مسئلت می‌کنیم.

وی اقتدار را جزء لاینفک شخصیت فردی و کاری نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مردم از دیدن افسران مقتدر نیروی انتظامی احساس آرامش و امنیت می‌کنند و در عوض این خلافکاران و قانون شکنان هستند که از آن وحشت دارند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مورد عنایت مردم و مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و از همین جا به آنان خسته نباشید عرض کرده و برای خانواده شهید مدافع وطن «امید چائی پز» نیز آرزوی صبر می‌کنیم و آرزو داریم روحش با سایر شهدا محشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار