وصیتنامه شهید «محمدرضا کشاورز»؛

برادران مسلمانم با فئودال‌ها و سرمایه‌دار‌ها مبارزه کنید

شهید «محمدرضا کشاورز» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: اسلام امروز نیاز به ما خانواده‌های مستضعف دارد، نه نیاز به فئودال‌ها و سرمایه‌دار‌ها؛ برادران مسلمانم با این دسته و گروه مبارزه کنید.
کد خبر: ۴۶۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳ - 02July 2021

رادران مسلمانم با فئودال‌ها و سرمایه دار‌ها مبارزه کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «محمدرضا کشاورز» در تاریخ ۱۳۴۴/۰۹/۱۱ در شهر «خورموج» دیده به جهان گشود و در مورخ ۱۳۶۲/۰۵/۰۱ در جبهه «پیرانشهر» به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «کشاورز»

بسم الله الرحمن الرحیم

به‌نام خدایی که یار و یاور مستضعفان است

به خدا قسم هیچ امر مکروه و خلاف انتظاری برای من رخ نداده است. همان رخ داده که می‌خواستم به آرزوی خود که شهادت است رسیدم مثَلِ من مَثَلِ کسی است که شب تاریک در جستجوی آب در صحرائی می‌گردد و ناگاه چاه آبی یا سرچشمه‌ای پیدا می‌کند. مثَلِ من مَثَلِ جوینده‌ای است که به مطلوب خود نائل شده باشد.

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

به پدر ومادر عزیزم سلام می‌رسانم امیدوارم که این سلام گرم و آخر مرا بپذیرید.

اینک که در میان شما نیستم می‌دانم چه احساسی دارید. امیدوارم که این احساس از روی علاقه و عشق به خدا باشد و هیچگونه ناراحتی به دل راه ندهید، چون کسی که به من جان بخشید و زندگی داد.

اینک جانم را خرید و با کمال میل و خوشبختی جانم را هدیه کردم و باز می‌گردم بسوی محبوبم.

ملت شهید پرور! و‌ای امت قهرمان! پشتیبان ولایت فقیه باشید و اسلام را یاری کنید تا ظهور مهدی که انشاء الله این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد و اسلام در تمام جهان سرافراز و فراگیر خواهد شد؛ و به برادر عزیزم می‌گویم و وصیت می‌کنم که امام را یاری کنید؛ چون امروز روزی است که‌ای برادر! من و تو در کنار هم بجنگیم بر علیه کفر، روزی نیست که دست روی بگذاریم و بگوئیم به‌ما چه؟ کسی که این دین را قبول کرد باید خون بدهد.

برادر عزیزم! اسلام امروز نیاز به ما خانواده‌های مستضعف دارند نه نیاز به فئودال‌ها و سرمایه دار‌ها نه آن‌هایی که نشسته‌اند در خانه و فقط پول جمع می‌کنند و چشم به این دنیا دوخته‌اند مگر این‌ها تا چقدر زنده هستند آخر از این دنیا خواهند رفت‌ای کور دلان تا کی نادان هستید که نفس اماره بر شما غالب شده نه فکر دنیا هستید نه فکر آخرت و برادر عزیز و برادران مسلمانم با این دسته و گروه مبارزه کنید؛ و به خواهرانم می‌گویم زینب وار باشید و صبر را پیشه گیرید که خداوندا بردباران و صبر کنندگان را دوست دارد و این پیام آخرم را در مرگم گریه نکنید تا دشمن شاد نشود تا کور بشود چشم آن منافقان و دنیا پریشان؛ و در آخر خواهش می‌کنم امام را دعا کنید برای پیروزی رزمندگان اسلام برای شفاء مجروحین و معلولین و فرج امام زمان (عج) دعا کنید و خانوادة شهداء محترم بشمارید که پیروزی‌های ما مرهون همین شهداء است تمام عمرم فدای یک لحظه عمر امام.

والسلام علی عباد الله صالحین.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار