توصیه به فرزندان در کلام شهدای شهرستان دیر

شهدا در وصیتنامه‌های خود سفارش‌هایی را به فرزندان خود کردند تا توشه راه زندگی شان شود.
کد خبر: ۴۶۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 23July 2021

توصیه به فرزندان در کلام شهدای شهرستان دیربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، فرزندان شهدا، میراث‌دار ارزش‌های انقلاب هستند و انتقال دهنده آرمان‌های شهدا هستند و به همین دلیل شهدا در وصیتنامه‌های خود سفارش‌هایی به فرزندان خود می‌کردند تا توشه راه زندگی‌شان شود.

در ادامه توصیه شهدا به فرزندان خود در کلام شهدای شهرستان دیر می‌خوانید؛

شهید یحیی خلیلی

در تربیت فرزندانم من قدری سهل انگار بودم، چون کار‌های زندگی دست و بالم را بسته بود ولی شما کوشش بیشتر نمایید. درباره آن‌ها خود شما مجاز هستید در نماز و روزه من هر عملی انجام دهید مجازید ولی اگر همین مخارج به مصرف فرزندانم برسد من خوشحالترم.
 
شهید عبدالحسین عمرانی
فرزندم را به مدرسه بفرستید و در تربیت او کوشش کنید و هر چیز که در خانه می‌باشد متعلق به فرزندم است.
 
شهید حجت الاسلام قاسم کاظمی
همسر عزیزم! پسرم توحید را طوری تربیت کن تا در آینده اسلحه خون آلود پدرش را بر دوش بکشد و به جنگ دشمنان اسلام رود او را یک فرد خط امامی تربیت کن زمانی که بزرگ شد و از تو سراغ مرا گرفت به او بگو پدرت تا راه کربلا را با همرزمانش بازکند، اما برنگشت و به آرزوی خود رسید و بر توست که اسلحه پدرت را برداری و خود را جهت آزادی مسلمانان جهان آماده سازی.
 
شهید عالی پهلوزاده
دارای دو دختر هستم که باید در خانه افرادی بروند که ایمان آن‌ها کامل باشد. مسئله پول و نسب را کنار بگذارید، چون بهترین بنده نزد خدا کسی است که با ایمان است.
 
شهید حسن نوزنگ
از همسرم می‌خواهم که بچه هایم را به مکتب و مدرسه بفرستد و در نگهداری آن‌ها کوشا باشید اگر می‌خواهید من در قبر آسوده خاطر بخوابم هرگز آن‌ها را اذیت و آزار ننمایید.
 
شهید یوسف بردستانی
پدر عزیزم! امیدوارم که فرزندان مرا فراموش نکنید و در تربیت آن‌ها کوشا باشید و آن‌ها را پدری نمایید و نگذارید که احساس یتیمی نمایند.

شهید یوسف سلبعلی رضایی
بنده یوسف سلبعلی رضایی وصیت می‌کنم که بعد از خودم، وارثم فرزندم می‌باشد و کسی حق گرفتن بچه از مادرش را ندارد و بچه‌ها باید اختیار مادرشان باشد و خانه ام متعلق به بچه ام می‌باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها