سردار حاجی‌زاده:

دشمنان را با تحریم متقابل وادار به عجز و التماس می‌کنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنان جمهوری اسلامی را به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم.
کد خبر: ۴۶۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ - 03July 2021

دشمنان را با تحریم متقابل وادار به عجز و التماس می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب در نخستین یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین یادواره شهید «ابراهیم رشید» در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم اظهار داشت: هر ویروسی یک منشاء پیدایش دارد مثل ویروس کرونا و ویروس داعش نیز همانطور که دشمنان اعتراف کردند، برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود.

وی افزود: دشمنان در تلاش برای درگیر کردن دنیای اسلام با جنگ‌های مذهبی توسط نیرو‌های تکفیری و تروریستی بودند که در این امر، ناکام ماندند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: گروه تکفیری داعش با تدبیر، درایت و تصمیم به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع و حرکت ایثارگرانه و از خودگذشتگی مدافعان حرم کنترل و مضمحل شد.

وی با تاکید بر حرکت خطیر و بی نظیر رزمندگان مدافعان حرم افزود: هدایت و فرماندهی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت و آرامش امروز ما و نابودی داعش است.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه بر خلاف تصور عده ای، آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده است، اضافه کرد: روابط ما با آمریکا عادی نخواهد شد و نظام اسلامی ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی باید دانست که مشکلات و مسائل مهم ما در دوستی و ارتباط با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

وی با اشاره به قدرت و ظرفیت‌های داخلی تاکید کرد: ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنانی را که ما را تحریم کرده اند، از طرق مختلف به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم برای نخستین مرتبه، دولت اسلامی شکل دهیم و با روی کار آمدن نیرو‌های ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات گوناگون مردم باز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار