حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ یک کارشناس سیاسی:

شلیک به هواپیمای مسافربری ایران، گویاترین دلیل مقابله با استکبار است

«امیدیان» گفت: شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران، گویاترین دلیل برای غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و لزوم مقابله با این جرثومه استکبار و فساد است.
کد خبر: ۴۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 03July 2021

شلیک به هواپیمای مسافربری ایران، گویاترین دلیل مقابله با استکبار است«حسین امیدیان» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز در خصوص هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: در نگاه جریانی دینی، عالم دارای دو جریان حق و باطل است که از زمان خلقت حضرت آدم (ع) وجود داشته‌اند. جریان حق جریان هدایت‌گر انسان‌ها به سمت کمال و تعالی و هدفی است که خدای متعال برای انسان‌ها تعیین کرده و جریان باطل نیز توسط شیطان ایجاد شده و حیات و وجود خود را در گرو مبارزه و جدال با جریان حق قرار داده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ خلقت، جریان حق در زمین توسط انبیا و اوصیا و اولیای الهی فرماندهی شده و به جلو رفته است، مطرح کرد: هرگز نمی‌توان شیطان را به‌عنوان موجودی در برابر خدا دانست زیرا هیچ موجودی در حد و اندازه خدا نبوده و شیطان مخلوقی است که از خداوند مهلت گرفته است لیکن جریان باطل در زمین همواره توسط فرعون‌ها، نمرودها، ابوجهل‌ها و امثال این‌ها مدیریت شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در دوران معاصر همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن صحه گذاشتند، آمریکا شیطان بزرگ است؛ شیطانی که علاوه بر وسوسه‌ای که ابلیس مشهور دارد، اکنون هم سلاح‌های کشنده مختلفی دارد و هم دستگاه‌های قانون‌گذاری را تولید کرده و هژمونی گسترده‌ای را برای خود رقم زده است.

امیدیان عنوان کرد: انقلاب اسلامی به‌عنوان رأس جریان حق در دوران معاصر از ابتدا با رأس جریان باطل یعنی آمریکا و ایادی او یعنی برخی از کشورهای اروپایی و دنباله‌های پست جریان باطل در منطقه در تعارض و تقابل بوده است و این جریان‌های شیطانی معاصر برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی هر آنچه در چنته داشتند را بکار گرفتند .

وی گفت: شعار حقوق بشر به‌عنوان شعاری که ظاهراً به دنبال ایجاد فضای مطلوب برای حیات بشر است، مستمسکی برای جریان باطل آمریکایی بوده تا در پشت نقاب آن ضمن پنهان کردن چهره کریه و خطرناک خود، فرمول حیاتی را برای بشر ارائه کند تا نتیجه آن تحقق رویای آمریکا و تبدیل انسان‌ها به شیطان‌هایی باشد که در سوره ناس قرآن کریم به آن اشاره شده است؛ بارزترین نمونه این فرمول را می‌توان در سند خطرناک 2030 و اهداف 17 گانه آن مشاهده کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: یکی از وظایف جبهه حق برداشتن این نقاب و آشکار کردن چهره خشن، کریه و حقیقی جریان باطل و شیطانی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن وقایع ششم تا دوازدهم تیر ماه و نام‌گذاری این ایام به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی برای همه آزادگان و حق‌جویان، آمریکای واقعی را به جهانیان معرفی کردند.

وی افزود: حوادث تاریخی ایران در این ایام، از کمک منافقین برای ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید بهشتی و یارانشان گرفته تا تجهیز صدام برای حمله شیمیایی به سردشت و ترور شهید صدوقی و ... همه حوادثی دردناک و سخت هستند. اوج این فجایع حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در تاریخ 12 تیر سال 1367 و به شهادت رساندن حدود 300 نفر مسافر بی‌گناه آن هواپیما و در کمال وقاحت اهدای نشان افتخار به فرمانده نامرد آن ناو بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: فاجعه انسانی شلیک موشک و انفجار هواپیمای مسافربری ایران، گویاترین دلیل برای غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و لزوم مقابله با این جرثومه استکبار و فساد است. البته جنایات این دشمن خبیث به این اتفاق و حتی به کشور ایران ختم نمی‌شود. دزدیدن و استعمار مردم آفریقا تا آسیا و بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی نیز از دیگر جنایات این کشور است و حتی مردم خود آمریکا نیز از خطر دولتمردان شیطان صفت آن در امان نبوده و نیستند.

امیدیان گفت: ماجرای کشتار و زنده سوزاندن 85 نفر زن و مرد و کودک فرقه دیویدهای آمریکا و انتشار گازهای سمی و خطرناک در بسیاری از ایالات آمریکا برای بررسی انسانی آن نیز از دیگر نمونه‌های این خوی فرعونی است. در پایان خوب است مردم عزیزمان بدانند که آمریکا در دوران جدید خود دارای سن 250 سال است و در این مدت 249 جنگ خونین را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در دنیا به راه انداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار