فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:

ویترین دولت جدید باید با جوانان جهادی تزئین شود

سرهنگ «مهرعلیا» گفت: دولت سیزدهم موظف است ویترین خود را با این جوانان تحصیل‌کرده، جهادی و انقلابی تزئین کند.
کد خبر: ۴۶۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 03July 2021

به گزارش دفاع‌پرس در قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا» فرمانده سپاه شهرستان بوئین زهرا امروز در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بوئین زهرا، صحنه انتخابات خردادماه را صحنه همدلی و هم افزایی بین دستگاه قضایی و انتظامی دانست و اظهار داشت: در روند انتخابات خردادماه دستگاه قضایی، انتظامی، سپاه و بسیج و سایر نهادهای اجرایی، اطلاعاتی و نظارتی با همدلی و هم افزایی از حیث تأمین امنیت عملکرد بسیار خوبی داشتند و این همدلی باعث شد که انتخابات در سطح شهرستان بدون هیچ مشکل امنیتی و در کمال آرامش و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی افزود: مردم با بصرت و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان بوئین زهرا، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی ثابت کردند که به آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام و فرامین امامین انقلاب پایبند هستند و حالا نوبت مسئولان است که درد اقتصادی مردم را درمان کنند و با تدبیر و مدیریت این دردهای اقتصادی و معیشتی را گره گشایی نمایند.

این مسئول تصریح کرد: روح بیانیه گام دوم انقلاب، جوانگرایی است. نوسازی ساختار سیاسی جامعه باید با تخصص و تعهد جوانان جهادی و انقلابی شکل بگیرد و دولت سیزدهم موظف است ویترین خود را با این جوانان تحصیل‌کرده، جهادی و انقلابی تزئین کند.

مهرعلیا به چشم انداز دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: روند تحولات سیاسی داخل کشور در سال های اخیر سبب انباشته شدن انتظارات مردم از دولت سیزدهم گردیده که ناشی از تحریم ها و ناکارآمدی ها و ضعف های مدیریتی، مسئولان اجرایی است، امید است حماسه عظیم مردم و جلوه های شورانگیز انتخابات، نویدبخش غلیه دولت سیزدهم بر مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش و جلب اعتماد سازی امیدآفرینی و سرمایه بزرگ اجتماعی نظام شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد: دل بریدن از بیگانگان و اتکا به درون با شعار «اقتصاد مقاومتی» که مبتنی بر تقویت تولید و سرمایه ملی است، باید به عنوان راهبرد کلان برنامه اقتصادی دولت آینده مطرح شود که قطعا با امکانات و سرمایه های موجود کشور می توان با یک برنامه ریزی درست اقتصادی و مدیریت مدبرانه و جهادی، وضع موجود را به نفع مردم تغییر داد و با افزایش قدرت خرید مردم و تثبیت قیمت کالاهای اساسی امید را به سفره های مردم بازگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار