رئیس کل دادگستری استان البرز:

دادگستری و نیروی انتظامی دارای بیشترین تعامل بین مجموعه‌ای هستند

«هریکندی» با تأکید بر اینکه دادگستری و نیروی انتظامی دارای بیشترین تعامل بین مجموعه‌ای هستند، گفت: لازم است با تقویت زیرساخت‌های هوشمند، این تعامل سرعت و انسجام بیشتری بگیرد.
کد خبر: ۴۶۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 03July 2021

دادگستری و نیروی انتظامی دارای بیشترین تعامل بین مجموعه‌ای هستندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه، دادگستری کل استان البرز میزبان سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی البرز و تعدادی از فرماندهان تخصصی انتظامی استان البرز بود.

«حسین فاضلی هریکندی» رئیس کل دادگستری استان البرز در این دیدار با اشاره به تعامل و همکاری بی‌نظیر دادگستری و نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت: بدون این تعامل، انجام مأموریت‌های سازمانی دو مجموعه امکان‌پذیر نیست.

وی با تأکید بر اینکه دادگستری و نیروی انتظامی دارای بیشترین تعامل بین مجموعه‌ای هستند، افزود: لازم است با تقویت زیرساخت‌های هوشمند، این تعامل سرعت و انسجام بیشتری بگیرد؛ امیدواریم این تشریک مساعی بتواند به ارتقای کمی و کیفی اقدامات و برنامه‌های مشترک منجر شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه دادگستری البرز نخستین دادگستری در کشور بود که دادرسی الکترونیکی را آغاز کرد، گفت: به دلیل وجود زیرساخت‌ها در زمان شیوع کرونا، مشکلی در انجام دادرسی الکترونیکی نداشتیم و اکنون رتبه دوم دادرسی الکترونیکی کشور متعلق به استان البرز است.

وی با اشاره به برخی از نتایج تعامل و همکاری این دو مجموعه از جمله تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرائم خاص مطرح کرد: در نتیجه این همدلی و هم‌افزایی برای تأمین امنیت مردم استان، اقدامات قرارگاه منجر به این شد که بر خلاف روند کشوری، میزان وقوع جرائم به عنف در استان کاهش داشته باشد.

این مسئول با یادآوری اینکه دادگستری در همه موفقیت‌های عملکردی نیروی انتظامی را در کنار خود می‌بیند، از تلاش و همراهی نیروی انتظامی در راستای کمک به احقاق حقوق عامه، مقابله با جرائم محیط زیست و تغییر کاربری‌های غیرمجاز به‌عنوان ضابط قضایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها