معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

اقتدار نظامی عنصر کلیدى قدرت ملى است

امیر سرتیپ هادیان با تأکید بر ضرورت حفظ آمادگی نظامی گفت: اقتدار نظامی عنصر کلیدى قدرت ملى است.
کد خبر: ۴۶۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 03July 2021

اقتدار نظامی عنصر کلیدى قدرت ملى استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی اظهار داشت: فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی در ارتش است که وظیفه آن تربیت و آموزش درجه‌داران و وظیفه‌های متخصص در نهاجا است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی تخصص‌محور است، گفت: فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی بایستی توجه بیشتری به بحث آموزش تخصصی کارکنان داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با بیان اینکه تخصص توام با تعهد از عوامل بدیهی قبول مسئولیت است، افزود: بهره‌مندی از افراد متعهد و متخصص که در امور محوله خویش نیز متخصصند، یکی از نقاط قوت ایران اسلامی در طول حیات ۴۲ ساله خود است که بحمدالله در نیروی هوایی ارتش نیز تا به امروز این امر تداوم داشته و منشأ برکات فراوانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت الهی است، بیان کرد: در سایه عنایت ویژه خداوند و اقتدار نیرو‌های مسلح، نعمت امنیت در کشور ما در بالاترین سطح خود وجود دارد و این موهبت الهی که در کشورمان است به هیچ وجه قابل قیاس با دیگر کشور‌های منطقه نیست.

امیر هادیان با بیان اینکه وجود نیروهاى مسلح، از گذشته تاکنون، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی نیرو‌های مسلح عنصر کلیدى قدرت ملى است.

وی در پایان گفت: توجه ویژه مقام معظم رهبری به آمادگی دفاعی و نظامی، یکی از مهم‌ترین عوامل در حفظ ثبات و امنیت کشور در برابر تهدیدات بیگانگان به‌ویژه قدرت‌های سلطه‌گر دنیا بوده است.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان «حمید مصطفوی» به‌عنوان فرمانده جدید آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی معرفی از زحمات امیر سرتیپ دوم «خوشنویسان» تقدیر شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار