حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ فرماندار قشم:

آمریکا مسئول شهادت بیش از ۲۲۰ هزار تن از فرزندان ایران است

نصری با اشاره به جنایت آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ گفت: آمریکا مسئول و عامل اصلی شهادت بیش از ۲۲۰ هزار تن از بهترین فرزندان ایران است.
کد خبر: ۴۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 03July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «علیرضا نصری» فرماندار قشم در آیین گرامیداشت یاد ۲۹۰ سرنشین هواپیمای مسافری ایرباس که به مناسبت سی و سومین سالروز شهادتشان برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای برپایی نظام مستقل جمهوری اسلامی و اراده مردم برای حفظ عزت و استقلال ملی، منافع نامشروع آمریکا در منطقه به خطر افتاد و بنای دشمنی با ایران اسلامی را آغاز کرد.

وی یادآور شد: برای حفظ استقلال و عزت ملی، متحمل هزینه های سنگینی از ترورهای فیزیکی، جنگ نابرابر هشت ساله، دروغ‌پراکنی و اتهام‌های واهی همسایه‌ستیزی و دشمن پنداری نظام جمهوری اسلامی در اذهان کشورهای منطقه، جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه شدیم، اما نتیجه واقعی این دشمنی های دامنه دار، برای ما استحکام اراده و رای مردم و برای آمریکا خفت و سرشکستگی بوده است.

فرماندار قشم گفت: اقدامات آمریکا علیه مردم ایران گواه روشن پوشالی بودن ادعای دموکراسی دولتمردان این کشور است و گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۱۲ تیر از جمله ۶۶ کودک و ۵۳ زن بی دفاع که توسط ناو جنگی آمریکایی به عمد مورد حمله قرار گرفتند، دروغ بودن ادعاهای بشردوستانه و نقش جنایتکارانه نظام سیاسی حاکم بر آمریکا را به دنیا مخابره می کند.

نصری خاطرنشان کرد: آمریکا نه‌تنها عامل شهادت ۲۹۰ مسافر ایرباس، بلکه مسئول و عامل اصلی شهادت بیش از ۲۲۰ هزار تن از بهترین فرزندان ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار