حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ دبیر کمیته مردمی جوانان یمن:

آمریکا بر استخوان‌های مظلومین بنا شده است

«الشرفی» گفت: آمریکا سابقه طولانی جرم و جنایات داشته و بر استخوان‌های مظلومین خانه دارد.
کد خبر: ۴۶۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ - 03July 2021

آمریکا بر استخوان‌های مظلومین بنا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید صادق الشرفی» دبیر کمیته مردمی جوانان یمن، امروز در سومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا سابقه طولانی جرم داشته و بر استخوان‌های مظلومین خانه دارد.

وی افزود: نخستین جنایات آمریکا ظلم به بومی‌های کشور خود بود، جنایت‌های آمریکا در چهار دسته جمع‌بندی می‌شود و نخستین بخش، جنایت‌هایی است که به صورت مستقیم انجام شده است.

دبیر کمیته مردمی جوانان یمن با اشاره به اینکه هیروشیما و افغانستان و دیگر کشور‌ها از جمله جا‌هایی بود که آمریکا مستقیما به آن وارد شد، افزود: دومین بخش جنایت‌های آمریکا، حمایت از کشور‌های سلاطین جائر مثل سلطان بحرین است.

وی بیان کرد: سومین جنایت آمریکا فروش سلاح به شبه نظامیان بوده و در این راستا داعش و مزدوران یمنی از این سلاح‌ها علیه مردم استفاده کرده‌اند.

دبیر کمیته مردمی جوانان یمن یادآور شد: چهارمین بخش جنایت‌های آمریکا، ظلم به قومیت‌ها و نژادپرستی‌ها بوده و ما اگر بخواهیم درباره جنایات آمریکا صحبت کنیم، زمان بسیاری باید به تبیین موارد متعدد بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها