فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دولت جدید از ظرفیت نیروهای نخبه بسیج و جهادگران بسیجی استفاده کند

سردار «حسینی» گفت: انتظار داریم دولت جدید از ظرفیت نیرو‌های نخبه بسیج و جهادگران بسیجی استفاده کند؛ چرا که کارها با استفاده از تفکرات جهادی و بسیجی پیش می‌رود.
کد خبر: ۴۶۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 04July 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جمع نخبگان بسیجی سنندج اظهار داشت: برای اینکه امنیت کشورمان در حد اعلا حفظ شود نیازمند مشارکت عمومی همیشگی هستیم. همه بحران هایی را که پشت سر گذاشته ایم، توسط مردم مدیریت شده است.

سردار حسینی از نخبگان بسیجی استان بابت تلاش های مجاهدانه در دوران کرونایی تقدیر کرد و گفت: با فراهم آمدن واکسن ایرانی باید ما بسیجیان به کمک مجموعه درمان بیاییم تا واکسیناسیون با نظم و انسجام برگزار شود.

وی از خدمات بسیجیان در برگزاری انتخابات هم تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم دولت جدید از ظرفیت نیروهای نخبه بسیج و جهادگران بسیجی استفاده کند چرا که با استفاده از تفکرات جهادی و بسیجی کارها به پیش می رود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: امیدواریم بخشی از مشکلات جامعه که به دلیل ناکارآمدی و مدیریت ضعیف بوده است، توسط دولت انقلابی حل شود.

سردار حسینی تصریح کرد: اگر امنیت پایدار در جامعه برقرار باشد سرمایه گذاری و توسعه انجام خواهد شد لذا  باید قدردان امنیت پایدار موجود در کشور باشیم و از آن حفاظت کنیم. در پایگاه های بسیج برای همه اقشار مردم با هر نوع ایده و مرامی بجز ضدانقلاب باز است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: پایگاه بسیج باید در راستای جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان نخبه و تلاشگر سنندجی همت گمارند و کادر تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار