در همایش پدافند شیمیایی و دستاورد‌های کشور در درمان مصدومان شیمیایی؛

بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر شد

در چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی و دستاورد‌های کشور در درمان مصدومان شیمیایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۴۶۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ - 04July 2021

تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارمین همایش پدافند شیمیایی و دستاورد‌های کشور در درمان مصدومان شیمیاییبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هم‌زمان با سالروز بمباران شیمیایی شهرستان سردشت و به مناسبت گرامیداشت روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، چهارمین «همایش ملی پدافند شیمیایی و دستاورد‌های کشور در درمان مصدومان شیمیایی» از سوی سازمان پدافند غیرعامل و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این همایش با تأکید بر دستاورد‌های کشور در مدیریت درمان مصدومین شیمیایی و با شعار «پدافند شیمیایی، تدبیر امروز، مصونیت فردا» میزبان جمعی از اساتید دانشگاه و پژوهشگران بود و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در آن به سخنرانی پرداخت.

در پنل‌های تخصصی که در سه بخش ریه، چشم و پوست با حضور متخصصان و صاحب‌نظران این رشته‌ها برگزار شد نیز تجربیات و دستاورد‌های به‌دست‌آمده در طول سال‌های گذشته ارائه شد.

در این مراسم به پاس تلاش‌ها و مساعی به‌عمل‌آمده، تندیس «۲۰ سال افتخار همراهی با نفس‌های سوخته جانبازان شیمیایی» به دکتر سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار