سرپرست بنیاد شهید استان مرکزی:

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شایسته خدمات‌رسانی خالصانه و ویژه هستند

توحیدنژاد گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شایسته خدمات‌رسانی خالصانه و ویژه هستند و باید برای حل مشکلات و رفاه ایثارگران و برطرف کردن موانع اشتغال فرزندان آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۴۶۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ - 04July 2021

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شایسته خدمات‌رسانی خالصانه و ویژه هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدرضا توحیدنژاد، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به‌ منظور گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی با معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و هر قدمی که برای خدمت برای این عزیزان برداشته می‌شود در مقابل کار عظیم آنان ناچیز است.

توحیدنژاد افزود: در راستای تحقق اولویت‌های آموزشی بنیاد، باید از همه فرصت‌هایی که در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط به وجود می‌آید استفاده کرد و تلاش کنیم جوانان ایثارگر را در مورد نیاز‌های مهارتی خود توانمند و آموزش‌های اثربخش را ارائه دهیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت اشتغال فرزندان ایثارگران و ایجاد اشتغال‌های پایدار گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر شایسته خدمات‌رسانی خالصانه و ویژه هستند و باید برای حل مشکلات و رفاه ایثارگران و برطرف کردن موانع اشتغال فرزندان آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و این را یکی از افتخارات دوران خدمت خود بدانیم.

توحید نژاد گفت: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی و تحقق اهداف مورد انتظار و توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد اشتغال پایدار، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان دوره‌های آموزشی خوداشتغالی برای ایثارگران فاقد کار و متقاضیان خوداشتغالی و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: با توجه به محدود بودن استخدام دستگاه‌های دولتی و کثرت متقاضیان کار در جامعه ایثارگری، اجرایی شدن این کار می‌تواند کمک زیادی به کاهش تعداد افراد جویای کار ایثارگر باشد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها