مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری قزوین:

دوره ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس برای کارکنان ادارات قزوین برگزار می‌شود

«طارمی» گفت: دوره‌های آموزش ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 05July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «ابوالفضل طارمی» مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری قزوین ‌در نشست با مسئول تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ‌قزوین با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان می‌تواند ضمن میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برنامه‌های نظام را در پیشبرد اهداف عالیه خود تسریع دهد.

وی ادامه داد: استانداری قزوین آمادگی خود را در جهت برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان اعلام می‌کند و در این خصوص حمایت جدی خواهیم داشت.

طارمی خاطر‌نشان کرد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نمایشگاه عکس شهدا و ایثارگران، مسابقات کتابخوانی و‌... از جمله برنامه‌های اجرا شده حوزه دفاع مقدس توسط استانداری قزوین است.

«حمید ولدی» مسئول تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌قزوین نیز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با دستاوردها و اهداف رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از اولویت های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌قزوین است.

وی متذکر شد: برخی مشکلات و موانع در اجرایی شدن دوره ی ضمن خدمت دفاع مقدس برای کارکنان ادارت در استان وجود دارد که امیدواریم با تفاهمنامه‌ای که فی مابین استانداری قزوین و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان صورت می‌گیرد در آینده نزدیک شاهد برگزاری دوره‌های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها