مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نقش بانوان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس در دنیا بی‌نظیر است

سردار «‌یوسفی» در دیدار با خانواده بانو «سکینه حورسی» اسوه مقاومت زنان در ۴۵ روز مقاومت خرمشهر گفت: نقشی که بانوان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس داشتند‌ در دنیا بی نظیر است.
کد خبر: ۴۶۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 04July 2021

نقش بانوان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس، در دنیا بی نظیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز به دیدار خانواده بانوی مبارز خرمشهری رفتند.

سردار یوسفی ضمن دیدار با خانواده بانو «سکینه حورسی» اسوه مقاومت زنان در ۴۵ روز مقاومت خرمشهر اظهار داشت: نقشی که بانوان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس داشتند، در دنیا بی‌نظیر است.

وی افزود: کجای دنیا سراغ دارید که در نبردهای نظامی، زنان آن کشور هم همسران و هم فرزندان شان را راهی جبهه کنند و هم خودشان در صحنه های مختلف حضور داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اعلام خبر ساخت مستندی از زندگی این بانوی رزمنده، گفت: بانو حورسی از این دست بانوان بود که هم اسلحه به دست گرفت و هم تا آخرین لحظات عمر با برکت اش با مرکز فرهنگی دفاع مقدس و برنامه های این حوزه ارتباط نزدیک داشت.

بانو «سکینه حورسی» اسوه مقاومت زنان در ۴۵ روز مقاومت خرمشهر پس از سال‌ها تلاش صادقانه در مسیر دفاع از ارزش‌ها و اعتلای دستاورد‌های انقلاب اسلامی پس از چند روز بستری به دلیل ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت. خاطرات این بانوی رزمنده در کتابی به نام «شهر من در امان نیست» توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار