رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

اجرای 90 درصد تئاترهای استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس

«پارسایی‌فر» به فعالیت در حوزه تئاتر دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ۹۰ درصد تئاتر‌های استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس اجرا شده است.
کد خبر: ۴۶۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ - 04July 2021

اجرای 90 درصد تئاترهای استان بوشهر در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «امید پارسایی فر» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر امروز در دیدار با سرهنگ «غریبی» با بیان اینکه شهدا برکت دارند اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس و هنر انقلاب در جوانب مختلف ورود کرده ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت های حوزه هنری با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همسو است گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در حوزه دفاع مقدس خوش درخشیده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر بر اهمیت کتب تنفیذ شده به وسیله رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی ما هنرمندان هستند.

پارسایی فر از تولید چندین سرود با محوریت سردار شهید «سلیمانی» خبر داد و افزود: باید با مشارکت حفظ آثار دفاع مقدس کارهای حماسی بیشتری تولید شود.

وی به فعالیت در حوزه تئاتر دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: 90 درصد تئاترهای استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از برگزاری شب شعر و موسیقی در حوزه دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: باید از ظرفیت نیروهای مسلح در برگزاری شب خاطره دفاع مقدس و موسیقی حماسی بهره برد.

پارسایی به اهمیت کتابخوانی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید در هنر انقلاب شاخص یابی صورت گیرد و از ظرفیت هنرمندان انقلابی استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار