طی پیامی؛

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران انتصاب جدید رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

حجت‌الاسلام شکری با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌ «محسنی اژه‌ای» را به‌عنوان رئیس جدید قوه قضاییه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ - 04July 2021

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران انتصاب جدید رئیس قوه قضائیه را تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به‌ عنوان رئیس قوه قضائیه تبریک گفت.

متن پیام وی به این شرح است:

«حضرت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت توفیقاته)

سلام‌ علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسئولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

یقین دارم با الطاف الهی، عنایت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و حضرت بقیة‌الله الاعظم (روحی و اروحنا له الفداء)، هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و دعای خیر ایثارگران معزز، عرصه جدیدی از تحول در قوه قضائیه رقم خواهد خورد و میدان خدمت برای خلق تلاش‌های ارزشمند و انقلابی در جهت برقراری عدالت گشوده‌تر خواهد شد.

توفیق جنابعالی که شخصیتی ولایی، انقلابی و مدیری شایسته و توانمند و دارای سوابق مجاهدت و روحیه ایثارگری هستید را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

یوسفعلی شکری
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار