در پیام مشترکی عنوان شد؛

مادر سردار شهید «ابوعمار» الگوی ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است

سردار «مسلمی» و حجت‌الاسلام «تسخیری» در پی عروج ام‌الشهداء «مریم کشاورزیان»، مادر شهیدان حاج «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۴۶۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ - 04July 2021

مادر سردار شهید حبیب الله افتخاریان( ابوعمار) الگوی ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی عروج ام الشهداء حاجیه خانم «مریم کشاورزیان»، مادر ارجمند سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج «حبیب الله افتخاریان» فرمانده پرافتخار و ابوعمار دوران دفاع مقدس و شهید «محمد افتخاریان» پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

«مادران شهدا فرزندان و دنباله‌روان حضرت فاطمه زهرا (س) هستند.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

رحلت ام الشهدا حاجیه خانم مریم کشاورزیان، مادر ارجمند سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج «حبیب الله افتخاریان» فرمانده پرافتخار و ابوعمار دوران دفاع مقدس و شهید «محمد افتخاریان» موجب اندوه و تالم فراوان گردید.

بدون تردید مجاهدت‌های فاطمی و استقامت زینبی این مادر مومنه و صالحه که در تربیت فرزندی رشید و برومندی که همواره نام و یاد او برای مردم قدرشناس ایران بویژه مردم مازندران و کردستان موجب عزت و اقتدار و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه در صفحات تاریخ این مرز و بوم ماندگار می‌ماند و الگویی ارزشمند در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.

اینجانبان این ضایعه را به بیت شهید افتخاریان و آشنایان به خانواده این فقیده سعیده تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خدای متعال برای آن بانوی مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت داریم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار