فرمانده نزاجا:

نیروی زمینی ارتش مهد پرورش جوانان ورزشکار و قهرمان است

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‌ای به ورزش و تندرستی کارکنان دارد، گفت: نزاجا مهد پرورش جوانان ورزشکار و قهرمان است.
کد خبر: ۴۶۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 05July 2021

نیروی زمینی ارتش مهد پرورش جوانان ورزشکار و قهرمان است / آمادگی جسمی و بدنی رکن اصلی توان رزمی یک نظامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با قهرمانان و مدال‌آوران رشته ورزشی پاورلیفتینگ و وزنه‌برداری این نیرو که موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر کشور و کسب سهمیه جهانی شدند، این نیرو را مهد پرورش جوانان ورزشکار و قهرمان دانست و اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش همواره توجه و نگاه ویژه‌ای به ورزش و تندرستی کارکنان داشته است؛ زیرا آمادگی جسمی و بدنی رکن اصلی توان رزمی یک نظامی است.

وی افزود: کارکنان ارتش باید از توان بدنی و سالمی برخوردار باشند که به لطف خداوند یگان‌های نیروی زمینی ارتش بستر‌های مناسبی برای ورزش کارکنان ایجاد کرده است.

فرمانده نزاجا با اشاره به کسب سهمیه حضور در مسابقات بین‌المللی توسط تیم پاورلیفتینگ نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: مدیریت تربیت بدنی نزاجا با به‌کارگیری مربیان و اساتید بسیار حرفه‌ای و باشگاه‌هایی با استاندارد‌های بالا، همواره سکو‌های قهرمانی را فتح کرده و تاکنون سالی بدون کسب عنوان قهرمانی در رشته‌های مختلف نداشته است.

امیر حیدری افزود: اکنون نیز ورزشکاران و جوانان تیم پاورلیفتینگ نیروی زمینی ارتش موفق به کسب مقام دوم کشوری شدند و به مسابقات بین‌المللی راه یافتند که به همگی این عزیزان خسته نباشید و تبریک گفته و از دیگر جوانان دعوت می‌کنم تا برای گذراندن خدمت مقدس سربازی، نیروی زمینی را انتخاب کنند؛ زیرا نیروی زمینی ارتش روی مهارت و ورزش این عزیزان سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

چندی پیش نیز تیم هندبال نیروی زمینی ارتش پس از کسب مقام اول کشوری به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی راه یافت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار