کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا جنایت علیه هر ملتی را برای خود مجاز می‌داند

قدیری ابیانه گفت: آمریکا هر جنایت علیه هر ملتی را برای خود مجاز شناخته است و نه تنها در همه جا دست به جنایت زده و می‌زند، بلکه تجهیزات خود را هم به روز کرده، تقویت می‌کند و برای ارتکاب به جنایت بیشتر به‌کار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۶۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۴ - 06July 2021

آمریکا جنایت علیه هر ملتی را برای خود مجاز می‌داند/ مدعیان حقوق بشر کارنامه سیاهی علیه حقوق بشر دارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: تاریخ آمریکا پر از جنایت علیه بشریت است و اصولا جنایت های این کشور با جنایت علیه سرخ پوستان بومی شکل گرفت.

وی افزود: آمریکا در این سالها همواره تلاش کرده با تجاوز، جنگ و کشتار وسیع علیه ملت ها، با تضعیف دیگران؛ زمینه را برای سلطه جهانی خود فراهم کند و در این راه از هیچ جنایتی هم دریغ نکرده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا هر جنایت علیه هر ملتی را برای خود مجاز شناخته است، گفت: جایی نیست که آمریکا در آنجا جنایت نکرده باشد، در آمریکای لاتین، آفریقا و در آسیا؛ بخصوص در آسیای غربی و کشورهای اسلامی، دارای سابقه ی کودتا، تجاوز، کشتار و غارت اموال مردم است. این کشور در شکل گیری و حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایات بی شمار علیه فلسطینیان، لبنانی ها و ...، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن، در حمایت از عربستان علیه یمن، حمایت از صدام علیه ایران، حمایت از تروریست ها، منافقین، ریگی ها، داعشی ها و ... نقش داشته و نه تنها در همه جا دست به جنایت زده و می زند، بلکه تجهیزات خود را هم به روز کرده، تقویت می کند و برای ارتکاب به جنایت بیشتر بکار می گیرد.

قدیری ابیانه با اشاره به کودتای آمریکا علیه دولت مصدق؛ در حالی که او به حمایت آمریکا دل بسته بوده، حمایت از رژیم شاه و تعلیم و تجهیز ساواک برای شکنجه، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم با وجود آنکه به آمریکایی ها فرصت جبران داده شد و سفارت آمریکا از ابتدای انقلاب تا 13 آبان به مدت 10 ماه همواره فعال بود، اما اسناد لانه جاسوسی نشان می دهد که آنها در صدد تضعیف وضعیت اقتصاد ایران، جاسوسی، جنایت، تروریسم و کودتا علیه ایران بودند.

وی بیان کرد: از جنایت های دیگر آمریکا در ایران می توان به تشویق و حمایت از صدام برای تجاوز به ایران، هماهنگی با رژیم صهیونیستی و مشارکت در ترورها علیه ایران، پناه دادن به منافقین و حمایت از آنها در انجام ترورها از جمله ترور 7 تیر و 8 شهریور، تحریم های بی سابقه علیه ایران حتی تحریم دارو و غذا، اشاره کرد. ترور شهید فخری زاده، شهید سلیمانی و شخصیت های دیگر نمونه ای از این جنایت ها است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار