معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان البرز خبر داد؛

دیدار و برقراری تماس تلفنی با 7 هزار نفر از ایثارگران البرزی در سال جاری

«عالیانی» از دیدار و  برقراری تماس تلفنی با هفت هزار نفر از ایثارگران البرزی در راستای اجرای طرح سپاس در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 05July 2021

دیدار و برقراری تماس تلفنی با 7 هزار نفر از ایثارگران البرزی در سال جاریبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «محمدعلی عالیانی» معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از دیدار و برقراری تماس تلفنی با هفت هزار نفر از ایثارگران البرزی در راستای اجرای طرح سپاس در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح خدمتی ارزشمند به ایثارگران است که در ایام شیوع کرونا به دو صورت تلفنی و حضوری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح سپاس با هدف اکرام و احترام و رفع مشکلات ایثارگران اجرا می‌شود تا ضمن دلجویی بتوانیم مشکلات آنان را شناسایی و تا حصول نتیجه لازم آن‌ها را پیگیری کنیم. از ابتدای شیوع کرونا سعی ما بر آن بوده است تا این طرح به‌صورت غیرحضوری و با برقراری تماس‌های تلفنی اجرا شود. در دیدارهای حضوری نیز همواره تأکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

عالیانی از دیدار مسئولین و گروه‌های مردم‌نهاد با دو هزار و 400  نفر از ایثارگران البرزی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و بیان داشت: همچنین بیش از پنج هزار تماس تلفنی توسط همکاران بنیاد شهید البرز با ایثارگران این استان برقرارشده است تا ضمن احوال‌پرسی خدمات لازم را به‌صورت غیرحضوری و با هدف پیشگیری از شیوع کرونا به آنان ارائه کنند.

وی تأکید کرد: ایثارگران سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و پرسنل بنیاد شهید به‌عنوان خادمان آن‌ها تمام تلاش خود را برای تأمین رفاه و آسایش و رفع مشکلات و ارائه خدماتی در شأن این عزیزان بکار خواهند گرفت. امید است بتوانیم بهره لازم را از این فرصتی که خداوند به ما داده ببریم و با خدمت به پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت خشنودی خداوند و رضایت بندگان روسفیدش را جلب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار