رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد؛

تهیه نمايش «آب در آتش» به مناسبت برگزاری کنگره 3535 در زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: نمايش «آب در آتش» با موضوع غواصان دریادل به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار و 535 در زنجان تهیه می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ - 05July 2021

تهیه نمايش «آب در آتش» به مناسبت برگزاری کنگره 3535 در زنجانبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، امیر نعمتی در جمع  خبرنگاران از برنامه‌ریزی برای فعالیت در کنگره ملی سه هزار و 535 شهید در  زنجان خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره اینکه حوزه هنری استان  زنجان از روزهای آغازين برنامه‌های كنگره سه هزار و 535 شهيد استان اقدام به  برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مدون براساس رسالت خود کرده است، اظهار داشت: این اداره نسبت به همكاری و تعامل در برگزاری برنامه‌های  مختلف فرهنگی هنری كنگره سه هزار و 535 شهيد کرده است. 

وی از ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان همرزمان و خانواده‌های معظم آنها در قالب تاريخ شفاهي خبر داد و افزود: آثار مكتوب نیز به مناسبت باین کنگره چاپ و منتشر می‌شود.

نعمتی با اشاره به چاپ و انتشار كتاب زندگينامه شهيد شهرياری، تهیه و انتشار كتاب «اندكي بنشين كه باران بگذرد» (خاطرات سيد اميرحسين موسوی) ادامه داد: تدوين و نگارش كتاب بچه‌های كوچه بينش در قالب خاطرات دانش‌آموزان و شاهدان واقعه بمباران مدارس كوچه بينش در سال 65 نیز انجام شده است.

وی با اشاره به تدوین و نگارش كتاب «درد ديدار» (خاطرات ننه فرخنده) و توليد مستند كوتاه «مادران آفتاب» گفت: آماده‌سازی نمايش «آب در آتش» با موضوع غواصان دريادل استان آماده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار