در تحلیل جریانات مختلف سیاسی مطرح شد؛

نگاه پدرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مخالفان قرائت‌های رسمی کشور

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ماهیت آراء باطله که از سوی برخی به عنوان معاند یا معترض قلمداد می‌شوند، با نگاهی پدرانه و همراه با احترام به تحلیل پرداختند.
کد خبر: ۴۶۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ - 17July 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فیلمی را از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر کرد که ایشان در آن به تحلیل آراء باطله پرداخته‌اند.

تحلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی از آراء باطله/ کسی که رأی سفید در صندوق بیاندزد، معلوم است که به نظام جمهوری اسلامی علاقه‌مند است

متن سخنان ایشان به شرح زیر است:

«برخی افراد روی آراء باطله تکیه می‌کنند که تعداد این رأی‌ها زیاد شد. دلیل آن چیست؟ آیا دلیل آراء باطله، جدایی آن افراد از نظام هست؟ ابداً اینطور نیست بلکه عکس قضیه هست. کسی که به شعبه رأی‌گیری آمده است تا رأی بدهد، با صندوق رأی قهر نکرده است.

فردی که می‌بیند شخصی که قبول دارد، میان آن مجموعه نامزد‌ها نیست؛ می‌تواند برود و با صندوق رأی قهر کند، اما اگر قهر نکرد و نام فرد مورد اعتماد خود را نوشت و در صندوق انداخت که آراء باطل محسوب می‌شود یا رأی سفید انداخت، پیداست که این فرد با صندوق رأی قهر نکرده و به نظام علاقه‌مند است.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار