سرلشکر باقری:

وضعیت امنیتی مرز‌ها از رشد مثبت و اطمینان‌بخشی برخوردار است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با قدردانی از تلاش نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مناطق مرزی گفت: وضعیت امنیتی مرز‌ها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان‌بخشی برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 06July 2021

نشست فرماندهان سپاه با سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، نشست فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ستاد این نیرو برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرماندهان قرارگاه‌های تابعه این نیرو، در گزارش‌هایی جداگانه، وضعیت آمادگی‌های دفاعی و نظامی در جغرافیای مأموریتی را در نشست مشترک با سرلشکر باقری تشریح کردند.

ارزیابی و بررسی تحرکات و رویداد‌های امنیتی، تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف امنیتی، دفاعی و نظامی در تأمین امنیت پایدار و تعمیق اشراف اطلاعاتی بر تحرکات در مناطق پیرامون کشور از دیگر بخش‌های این نشست با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بود.

سرلشکر باقری در این نشست با قدردانی از اهتمام و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت پایدار در مناطق مأموریتی مرزی به‌ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور، اظهار داشت: به رغم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در توسعه تهدید در مناطق مرزی و پیرامونی کشور عزیزمان که برای جبران شکست‌های زنجیره‌ای خود در منطقه دنبال می‌شود، به فضل الهی وضعیت امنیتی مرز‌ها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان‌بخشی برخوردار است و این نشانگر تلاش مؤثر، کارآمد و نتیجه‌بخش نیروی زمینی سپاه و سایر نیرو‌های عهده‌دار مأموریت امنیت مرزی است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تحسین اقدام و همت بالای سرلشکر «حسین سلامی» در دوره جدید فرماندهی سپاه برای ارتقای توان و آمادگی‌های یگان‌های مردم‌پایه نیروی زمینی سپاه و تأکید بر دستاورد‌های راهبرد امنیت مردم‌محور، به تأثیرگذاری مشارکت و نقش‌آفرینی مردم بومی در امنیت مناطق مرزی اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات مردم‌یاری و حمایت از اقشار محروم و کم‌برخوردار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گوناگون عمرانی و خدماتی نیرو‌های مسلح در کمک به دولت و محرومیت‌زدایی، راهبردی است که تجلی و تأثیر آن در جغرافیای مأموریتی نیروی زمینی سپاه به خوبی نمایان و آشکار است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار