مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد

سردار باباخانی گفت: اگر نسل جوان با فرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا شوند، می‌توانند با بسیاری از مشکلات موجود مقابله و با الگوبرداری از این دوران باشکوه، راه روشنی برای آینده کشور ترسیم کنند.
کد خبر: ۴۶۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 06July 2021

آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس بسیاری از مشکلات کنونی را حل خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتيپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهدای نزسا با بیان اینکه درس آشنایی با دفاع مقدس جهت آگاهی از رشادت‌ها و دستاورد‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: به همین منظور در نظر داریم با همکاری آموزشگاه شهدا این دو واحد درس در دوره‌های آموزشی فراگیران و پایوران آموزشگاه ارایه و تدریس شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس سبب آشنایی جوانان با حماسه‌های جاودانه و پایداری‌های مردانه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

سردار باباخانی تصریح کرد: اگر نسل جوان با فرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا شوند در بسیاری از مشکلات موجود می‌توانند مقابله کنند و با الگو برداری از این دوران باشکوه راه روشنی برای آینده کشور ترسیم و در مقابل دشمنان ایستادگی داشته باشند.

وی بیان داشت: اساتید می‌توانند نقش برجسته‌ای در راستای اشاعه فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را به نسل‌های آینده با تدریس این دو واحد در دوره‌های آموزشی داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با اشاره به تدریس دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان، گفت: این دو واحد درسی توسط اساتیدی که از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجوز‌های لازم را اخذ کرده‌اند، تدریس می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰  استاد دارای مجوز تدریس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان هستند، یادآور شد: مجوز‌های تدریس تعدادی از اساتید نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار