صدای ماندگار؛

شهید باقری: ما فدا می‌شویم تا عدالت اجرا شود

شهید حسن باقری گفت: چه سعادتی از این بالاتر که ما فدا شویم، مردم دنیا بیدار بشوند، عدالت در دنیا اجرا بشود و زمینه‌ساز حکومت امام زمان (عج) بشود.
کد خبر: ۴۶۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 06July 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری از فرماندهان جوان دفاع مقدس است که در عملیات فتح‌المبین، رمضان و بیت‌المقدس نقش مؤثر و فعالی داشت. او جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بود.

شهید باقری: ما فدا می‌شویم تا عدالت اجرا شود

شهید باقری در بحبوحه عملیات رمضان در جمع همرزمانش در قرارگاه نصر در روز ۲۸ تیر سال ۶۱ ضمن اشاره به ماهیت ایدئولوژی انقلاب اسلامی، از چگونه محقق شدن زمینه ظهور امام زمان (عج) سخن به میان آورده است. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای اولین سخنان منتشر نشده از شهید باقری را که روز ۲۸ تیر ۱۳۶۱ میان همرزمان خود ایراد کرده است را منتشر کرد.

در این صوت می‌شنویم: «در آخر هم که اگر مشیت الهی شامل این بشود که امت ما فدا شوند تا مردم دنیا بیدار شوند، زهی سعادت؛ ما حکومت نمی‌خواهیم بکنیم و اگر حکومت نمی‌خواهیم بکنیم، این دو روز دنیا به ماندن نمی‌ارزد. چه سعادتی از این بالاتر که ما فدا شویم، مردم دنیا بیدار شوند، عدالت در دنیا اجرا بشود و زمینه‌ساز حکومت امام زمان (عج) شود.»

 

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار