فرماندار گرگان:

تپه نورالشهدای گرگان، محلی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

«حمیدی» گفت: تپه نورالشهدای گرگان به دلیل قرار گرفتن در دل جنگل‌های ناهارخوران، یک جاذبه تفریحی و گردشگری نیز هست و این فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند تا افرادی که برای گردش با خانواده در این مکان حضور دارند با پیشینه‌های فرهنگی و ارزشی شهدای گمنام آشنا شوند.
کد خبر: ۴۶۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 06July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هیئت امنای حرم مطهر شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان با حضور «محمد حمیدی» فرماندار گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، فرمانده سپاه گرگان و اعضای هیئت امنا در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار شد.

تپه نورالشهدای گرگان، محلی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس است

 در این جلسه سرهنگ کاظمی ضمن تشریح وظایف و ماموریت های هیئت امنا حرم شهدای گمنام اظهار داشت: عضویت در هیئت امنا وظیفه داوطلبانه و جهادی است و کسانی که درخواست تدفین شهدای گمنام را می دهند هیئت امنای یادمان شهدای گمنام همان مکان خواهند بود و برنامه‌ها و فعالیت‌‌های عمرانی، اجرایی و فرهنگی یادمان شهدای گمنام را برعهده خواهند گرفت.

وی افزود: جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا گرگان هر دو ماه یکبار انجام و پیرامون مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و امورات رفاهی آن تصمیم‌گیری شود.

در ادامه حمیدی فرماندار گرگان گفت: شهدای گمنام، مهمان ما در استان هستند و همه آنها به دعوت ما در استان تدفین شده‌اند لذا نیاز است همه قبور مطهر شهدای گمنام متولی داشته باشد تا امورات مربوط به خدمت رسانی در این اماکن صورت گیرد.

وی عنوان کرد: تپه نورالشهدای گرگان در کنار مباحث فرهنگی و ارزشی، به دلیل قرار گرفتن در دل جنگل‌های ناهارخوران، یک جاذبه تفریحی و گردشگری نیز هست و این فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند تا افرادی که برای گردش با خانواده در این مکان حضور دارند با پیشینه‌های فرهنگی و ارزشی شهدای گمنام آشنا شوند تا محلی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

حمیدی بیان داشت: همه ما باید کمک کنیم تا در جلسات مستمر هیئت امنا، دستور کار مشخص و فعالیت‌ها و اقدامات براساس اولویت‌بندی و نیازهای ضروری یادمان شهدای گمنام پیگیری شود.

تپه نورالشهدای گرگان، محلی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها