نماینده ولی فقیه در مازندران:

قرارگاه خاتم در مسیر آبادانی و عمران حرکت می‌کند

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه سازندگی و عمران و آبادانی یکی از اهداف خلقت است، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم در این راستا حرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 07July 2021

حرکت در مسیر صالح‌سازی در قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ضرورت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه سازندگی و عمران و آبادانی یکی از اهداف خلقت است، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم در این راستا حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه حکومت دینی، نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، یکی از شعار‌ها و وعده‌هایش به مردم عمران و آبادانی مملکت بوده است، گفت: رفاه برآمده از سازندگی‌هاست و مردم نیاز به رفاه و امنیت دارند.

محمدی لائینی با بیان اینکه امام علی (ع) چهار سیاست کلیِ گرفتن مالیات، ایجاد امنیت، صالح‌سازی انسان‌ها و آبادانی بلاد را برای مالک اشتر ترسیم کرد، افزود: اسلام مدرن‌ترین مملکت‌ها را در ابعاد مادی، پیشرفت‌های مادی، عمران، آبادانی برنامه ریزی می‌کند و فلسفه خلقت از نگاه قرآن همین است.

وی ادامه داد: از نگاه دین عمران و آبادانی و رفاه و امنیت و سازندگی مقدمه‌ای است برای رسیدن به مقام عبودیت الهی و آن هم از جمله اهداف خلقت است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید از رفاه و سازندگی و آبادانی سکویی برای معراج و عروج بسازیم، گفت: در این خانه امن باید معبدی بسازیم و به عبادت خدا بپردازیم تا به عبودیت خداوند برسیم.

محمدی لائینی اظهار داشت: دنیای امروز شعار آزادی را سر می‌دهد و روی آزادی مانور می‌دهد و آزادی برای ما مهم است و ما علاوه بر عبدیت در مقابل خدا باید عبودیت در مقابل خدا داشته باشیم و عبد باشیم چرا که هدف خلقت عبودیت و عبد خدا شدن است؛ انسان صالح از نگاه دین، انسانی است که عبد خدا باشد.

وی افزود: اگر خانواده‌ها انسانِ عبد تربیت کنند به مسئولیت خود عمل کردند و اگر ما هم بنده خدا بسازیم به مسئولیت خود عمل کردیم و صالح سازی یعنی این، که می‌تواند دنیا را متحول کند و حضرت امام عبد صالح بود و توانست دنیا را متحول کند.

امام جمعه ساری ادامه داد: هدف، رسیدن بنده خدا به دریای بیکران رحمت الهی است و رسیدن به رحمت، فلسفه خدا است؛ عمران و آبادانی زمین مقدمه است که در این زمین عبد بشویم و به رحمت الهی برسیم.

محمدی لائینی بیان کرد: اگر بتوانیم مدیریت مملکت و سازندگی، سیاستگذاری و اقتصاد و تعلیم و تربیت را ساماندهی کنیم به سمت صالح سازی انسان‌ها و تقویت روح عبادت و بوجود آمدن روح عبودیت و تقویت روح عبودیت برویم قرارگاه خاتم یک قرارگاه سازندگی نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار