امیر نصیرزاده:

هدف از برگزاری اردوگاه‌ها تقویت علم و دانش و ارتقاء توان رزمی دانشجویان نظامی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازید از اردوگاه کوهستان دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در امام‌زاده هاشم (ع)، هدف از برگزاری اردوگاه‌ها را تقویت علم و دانش، آمادگی جسمانی، تاب‌آوری و توان رزمی دانشجویان عنوان کرد.
کد خبر: ۴۶۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ - 06July 2021

امیر نصیرزاده از اردوگاه کوهستان امامزاده هاشم (ع) بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم (ع) ضمن دیدار چهره به چهره با دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری از بخش‌های مختلف این اردوگاه بازدید و فعالیت‌های آموزشی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ نصیر زاده در جمع دانشجویان گفت: هدف از برگزاری این اردوگاه‌ها برای دانشجویان دانشگاه‌های افسری، تقویت علم و دانش، آمادگی جسمانی، تاب آوری و توان رزمی دانشجویان است.

وی ضمن ابراز رضایت از نحوه آموزش و رشد دانشجویان در تمامی ابعاد اظهار کرد: آن چیزی که ما سال‌ها به دنبال آن بودیم تقویت علم و دانش بوده است و الحمدلله طی بازدید‌هایی که از نزدیک به عمل آمد، و با توجه به روحیه بالای دانشجویان، رشد آموزشی بسیار راضی کننده بود.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه چیزی که از یک افسر نیروی هوایی انتظار داریم، سلحشوری و ارتقاء انگیزه و توان رزمی است خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه شهید ستاری با سر لوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ابعاد مختلف تربیتی، دینی و اخلاقی رشد کرده و دارای بصیرت و آگاهی هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری به بیانیه گام دوم انقلاب اشراف کاملا دارند و برابر هدف گذاری مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) هدف گذاری و در همان راستا حرکت می‌کنند تصریح کرد: الحمدلله وضعیت دانشجویان شهید ستاری بسیار خوب، رو به رشد، با کیفیت و در حال حرکت به سمت نقطه مطلوب هستند.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نحوه اجرا و اقدامات انجام شده فرهنگی در این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضن تبریک ایام پر برکت ذی القعده و روز قلم و بهره مطلوب از این ایام با اشاره به اهمیت والای دانش اندوزی و شرافت بالای علم آموزی در دانشگاه‌های نظامی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص می‌فرماید: خودتان را مجهّز و آماده کنید؛ هم از لحاظ آمادگی علمی و فنّی، هم از لحاظ آمادگی سازمانی، انضباطی، هم از لحاظ آمادگی ایمانی، عقیدتی و روحی که این پشتوانه همه آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به مقدس بودن علم و دانش در آیات قرآنی اظهار کرد: امام رضا (ع) نیز در این باره می‌فرماید: طلب دانش بر هر مسلمانی واجب است ٬ پس دانش را از هرجا که احتمال می‌دهید وجود دارد از اهلش بجویید.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش در راه خدا حسنه، طلب آن عبادتو گفتگو، تسبیح و عمل به آن جهاد و آموزش آن به کسی که آگاهی ندارد صدقه و دادن آن به اهلش موجب تقرب الهی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت و لزوم تقویت ایمان همزمان با ارتقاء علمی و آموزش تصریح کرد: کلید موفقیت و رسیدن به اهداف و کمالات انسانی أنس با قرآن و غفلت نکردن در عبادت است.

در پایان این دیدار از دانشجویان فعال و موفق در عرصه قرآن و فعالیت‌های فرهنگی و برگزیدگان مسابقات کتابخوانی و همچنین از فرماندهان و مجریان اردوگاه به دلیل اجرای برنامه‌های مطلوب و زحمات شبانه روزی تقدیر شد.

اردوگاه‌های تابستانه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در سه بخش کویر کوهستان و جنگل به مدت ۲۳ روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار