نماینده ولی فقیه در گیلان:

تقوا ویژگی بارز شهیدان انصاری و نورانی بود

آیت‌الله «فلاحتی» شهیدان انصاری و نورانی را مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم دانست و گفت: تقوا از ویژگی بارز این شهیدان والامقام بود؛ ضمن این‌که مقید به نماز اول وقت بودند.
کد خبر: ۴۶۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 06July 2021

تقوا ویژگی بارز شهیدان انصاری و نورانی بودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با خانواده‌های شهیدان «علی اخوین انصاری» تنها استاندار شهید کشور و «علیرضا نورانی» معاون عمرانی وی، اظهار داشت: شهیدان انصاری و نورانی از چهره‌های ماندگار و مفاخر ایران هستند.

وی فرزندان شهیدان انصاری و نورانی را از رویش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بهترین وراثت خانواده‌ها برای فرزندان ادب است و شهیدان انصاری و نورانی از آن برخوردار بودند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی برای تمام نسل‌ها الگو هستند، خاطرنشان کرد: شهیدان انصاری و نورانی دلداده خدمت بودند و زمانی که بستر را برای خدمت‌گزاری آماده دیدند، آمدند.

آیت‌الله فلاحتی شهیدان انصاری و نورانی را مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم دانست و افزود: تقوا از ویژگی بارز این شهیدان والامقام بود؛ ضمن اینکه آن‌ها مقید به نماز اول وقت بودند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان انصاری و نورانی یک روح در دو بدن بودند، متذکر شد: آن‌ها استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کرده بودند.

امام جمعه رشت، شهیدان انصاری و نورانی را از یادگاران و پیشگامان انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این شهیدان والامقام افتخار نظام اسلامی به‌ویژه مردم گیلان محسوب می‌شوند و در این راستا بزرگداشت یاد و خاطره شهدا احیای ارزش‌هاست.

برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان

«عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: شهیدان انصاری و نورانی اسوه، الگو و افتخار مردم استان گیلان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند این استان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و تصریح کرد: دو ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در رودسر و لنگرود برگزار شده است.

«حمیده دانش کاظمی» همسر شهید «علی اخوین انصاری» استاندار اسبق گیلان نیز در این دیدار به شفاعت شهدا در قیامت اشاره کرد و افزود: قبل از شهادت شهید انصاری، قول شفاعت را از ایشان گرفتم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار