تشکیل جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) / ۶ دستور ستادکل برای مقابله با موج جدید کرونا

جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) برای مقابله با موج جدید کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ - 06July 2021

تشکیل جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) / ۶ دستور ستادکل برای مقابله با موج جدید کرونابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، صبح امروز جلسه قرارگاه بهداشت و درمان حضرت امام رضا (ع) با هدف کمک به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا (موج پنجم) به ریاست معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی و با حضور معاونین هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و معاونین بهداشت و درمان نیروهای مسلح تشکیل گردید.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از وضعیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح و اقدامات ویژه در سطح استان سیستان و بلوچستان تصمیمات زیر در دستورکار قرار گرفت:

1. کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح در سراسر کشور موظف گردیدند با حداکثر ظرفیت نسبت به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اقدام نمایند.

2. کلیه سازمان های نیروهای مسلح موظف شدند نسبت به فعال سازی مراکز واکسیناسیون واگذار شده به آنها و یا مراکزی که واگذار خواهد گردید در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن اقدام نمایند.

3. بیمارستان های صحرایی در سراسر کشور به ویژه در استان سیستان و بلوچستان آماده شوند و در صورت درخواست ستادملی مقابله با ویروس کرونا با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با هماهنگی قرارگاه امام رضا(ع) در ستادکل نسبت به خدمت رسانی حداکثری اقدام نمایند.

4. سازمان های نیروهای مسلح به ویژه یگان های مستقر در مرزها با تمام توان نسبت به انسداد مرزهای شرقی کشور و ممانعت از تردد غیرمجاز اتباع بیگانه برای جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته اقدام نمایند.

5. نیروهای مسلح به ویژه سازمان بسیج برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران همچون گذشته در مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم و مرزهای شرقی از هیچ کوششی دریغ ننماید.

6. طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سرعت و ظرفیت بیشتری برای مقابله با موج پنجم کرونا به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها